Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KONEC KONCŮ to je život
Autor: PULP (Občasný) - publikováno 25.9.2001 (22:03:12)
Setmělý nádraží
vlak kterym přijela
trochu rozpačitý úsměv
tak do toho...
nezachránily to ani nový džíny
který jí dělaly tak krásnej zadeček
musel jsem rychle pryč
její pohled v mých zádech jako nůž
poslední vlak snad ještě stihne
v nedaleký hospodě
zkoumal jsem dvě strany mince
po několika desítkách
se mi to zdálo jako dobrej vtip
na baru seděla pěkná kočička
oslovil jsem ji
měla hezkej zadeček a její oči

nemoh jsem ten večer zůstat sám.


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 25.9.2001 > Zadeček a oči? :o))) No nevím,ani dobrý ani špatný,souhlasil bych s tim,jen to podal trochu jinak...mno...ale to je věc autora.
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 25.9.2001 > No, mě se to celkem líbilo, jen nevím, zda je tam jedna nebo dvě dívky (asi jsem natvrdlý)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.9.2001 > Já bych řekla, že dvě... líbí se mi to moc. Je to bohužel přesně chlapský chování...
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 25.9.2001 > Lucie, neházej všechny muže do jednoho pytle, kdo se tam má mačkat?! :)
Tak a když mi to teď Lucinka objasnila, tak dám i známečku.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.9.2001 > Že tam jsou dvě si myslim taky.

LUCIE:Ale,ale já bych třebas totéž řekl o ženách...záleží na jedinci.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 26.9.2001 > Já myslím, že ve skutečnosti tihle "bájní samci", co juknou na baru po číče a za hoďku jsou s ní pod duchnou, nejsou až tak moc častí :o) Alespoň já mezi ně, bohužel-bohudík, nepatřím :o) (Posloucháš skupinu Pulp??)
Body: 3
<reagovat 
angilek (Občasný) - 26.9.2001 > No,jako dívčina to hodnotím tak, že je to hodně osobní, hodně silný.A ještě bych dodala, co maj chlapi na barovejch kočičkách?Co má dělat chudák holka, která věří v lásku a ...no nic.
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.9.2001 > angilek:Moc holek co věří v lásku tedy neznám :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.9.2001 > Kajman:Mno bájní samci :o)... já bych na tom nic bájnýho neviděl,oni totiž děvčátka často nebývale "spolupracují",takže bych mluvil o "bájnejch samicích" co si sednou na bar a do hodiny maj pod duchnou koho se jim zamane :o)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.9.2001 > DK: no jistě, že záleží na jedinci, ale holka po rozchodu asi neskončí hned v jiný posteli....

a mimochodem věřim v lásku...
<reagovat 
PULP (Občasný) - 26.9.2001 > Kajmane, skupinu Pulp moc neposlouchám, to spíš soundtrack k filmu pulp fiction:)
angilku - barový kočičky jsou laciná záplata na bolest, která potřebuje akutně utěšit
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.9.2001 > LUCIE:Myslíš?!? No já znam spoustu takovejch co k tomu ani žádnej rozchod nepotřebujou...
Ale taky znám soustu takovejch chlapů,to je fakt,věrnost vůbec není zrovna v módě :o)
A mimochodem taky věřím v lásku
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.9.2001 > DK: no to jo, to je ale jiná sorta. Já myslela ty zamilovaný hned po rozchodu. Ty to narozdíl od chlapa, aby líp zapomněly, neudělaj.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 28.9.2001 > LUCIE:Ale,ale to je feminismus :o)) Já jsem se třebas po rozchodu s žádnou pěkně dlouho nevyspal.
Myslíš,že chlap co je zamilovanej hned po rozchodu jde a sbalí první nánu co potká?No to snad ne....:o) Nechápu jak to vˇ"zapomínání" pomůže...ostatně zapomínat...proč?Spíš se s tím vyrovnat.
<reagovat 
m6k (Občasný) - 30.9.2001 > No milý Pulpe, už jsem četl lepší Fiction. A myslím si že je jich tam mnohem víc než dvě... A mimochodem.... no mimochodem nic.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter