Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Up z kolekce autoportr
Autor: zufunny (Občasný) - publikováno 4.2.2006 (17:03:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 4.2.2006 > *
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 4.2.2006 > fajn žlutá. Co je taková ta rozmazaná čárovitá šmouha na pravo? A vůbec co jsou zač ty černý trnový větvičky? Nevypadá to na focení venku..
<reagovat 
 zufunny (Občasný) - 5.2.2006 > Dredatej_kluk> Jsou to šlahouny květin. Žlutá je stěna. Tedy, venku to není.
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 4.2.2006 > předtim tam bylo Zup:)
<reagovat 
 zufunny (Občasný) - 5.2.2006 > Dredatej_kluk> : )
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.2.2006 > Pěkná věc.. ty barvy a všechno.. jako ty předchozí.. ale jako ty předchozí by to chtělo doladit techniku.. v náhledu to vypadá skvěle.. tady to prostě dost kazí.
<reagovat 
 zufunny (Občasný) - 5.2.2006 > protěž> Zdá se, víc píšeš, než publikuješ.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.2.2006 > zufunny> Technické zpracování kazí pěknou věc (barvy, nápad, záběr..)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.2.2006 > zufunny> 

Myslím, že je to správná cesta. Píšu pro to, že chci, aby i ostatní psali mně, když něco publikuju.. a když už se na něco podívám, tak většinou i připíšu.. myslím si, že proto to sem lidi dávají, aby jim ostatní pod to něco napsali.. že by mě to bavilo..  spíš naopak, pokud to není něco úžasného.

A období, kdy bych sem házela každou fotku, kterou vyfotím.. už mám za sebou. Hromadu fotek jsem radši ukryla.

Možná bys neměla sebe a svá dílka brát tak vážně.. S tím, co ti lidi píšou, můžeš nesouhlasit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš.. Jsou to jejich názory, jestli je nechceš slyšet.. tak buď vůbec nepublikuj, nebo napiš, že je nechceš slyšet.

Ať se daří :o)


<reagovat 
 zufunny (Občasný) - 5.2.2006 > protěž> 

Celá věc je ohromná legrace a tak mne těší i reakce ze tvé strany. Až se na věc podíváš zhora, pochopíš, že totem vážný není, publikování v něm již teprve ne, a přestože jsem ráda, že existuje a mohu v něm publikovat nebude mým záměrem zviditelnit to, co je pro mne vskutku hodnotným. Beru se asi tak vážně, jako člověk, co se sám fotí na záchodku s krásně pomalovanejma dveřmama a úchvatnejma nápisama a co ztrácí chvíli pro jednu protěž, aby snad ututlal české naturální edukační a bezreflexní tendence ,,buď "  ,,nebo". Však i Tobě to s radostí budu tlumočit. Jen se raduj .

Protěž, potěš.


<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.2.2006 > zufunny> Tož to je dobré a je mi potěšením to slyšet ;o)
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 11.2.2006 >
Body: 3
<reagovat 
H009 (Občasný) - 18.2.2006 > Fakt pěkná!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter