Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Cortina a ...... z kolekce ...Feelin´s..
Autor: anglij (Občasný) - publikováno 30.9.2001 (00:10:19), v časopise 14.11.2001
další v kolekci>
...moje Cortína a.....moje....dívčina....prostě dve mouchy jednou ranou...
...moje Cortína a.....moje....dívčina....prostě dve mouchy jednou ranou...


Poznámky k tomuto příspěvku
m6k (Občasný) - 30.9.2001 > Je fakt nádherná..., tedy ta Cortina..., ten skoro Hippies znak.... Ale dobrá ten posez taky není špatnej. To v ruce je fajfčička?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 30.9.2001 > fotka dobrá ... ale její complová verze příšernost příšerností .. ješiž, dyť takhle hrozně by to nevyexportovalo ani čuně ... fuj fuj a jetě jednou fuj .. brrrrrrr
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.9.2001 > souhlas s Cavalerou
<reagovat 
wopi (Občasný) - 1.10.2001 > jo, fotka moc pěkná, převod se nepovedl...

Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 1.10.2001 > Mě příde výrazně blbý jenom nebe. Jinak Nádhera
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 2.10.2001 > Nápad je skvělý a provedení taky docela zdařilé ! Sand by tomu slušelo víc ČB !

Pro mě moc krásná záležitost !

kompozičně snad jen upravit onu dívčinu
(trošku doleva a dolů)

Cavalera !!! Neser furt s tím exportováním ! Když píšeš takové zhovadilosti, tak dej aspoň návod jak to dělat líp !
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 2.10.2001 > Tynic: .... já za to nemůžu, že je debilně vyexportovaný a že to je blbě snad vidíš .... ostatně nejsem sám kdo to viděl a napsal ... takže neser Ty. A nejsem škola, abych vyučoval jak se exportuje ....

Takže di do prdele a laskavě když mi pak něco někam jinam píšeš, tak se nenechávaj ovlivnit tím čím Tě naseru ... buď hochu svůj .....
<reagovat 
Vio (Občasný) - 2.10.2001 > Skvělá kompozice, ale nějak se mi nelíbí to světlo. Ta Tvoje dívčina je nějaká moc tmavá a taky ten stín ve tváři. Škoda.
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.10.2001 > hezký barvy, kompozice....
Body: 3
<reagovat 
anglij (Občasný) - 3.10.2001 > .....Pánové...zkuste scanovat na zmršeném scaneru..na zmršeném (cizím PC ) a v práci, kde není na nic čas....a šéf je neustále za zády....
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2001 > Přirovnání autora fotografie k čuněti není snad hodno ani tebe... A to jestli jsem svůj nebo ne nechej laskavě na mě...když nechceš moje kritiky stačí napsat bejby ;o)
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2001 > sakra avizo Cavalerovi...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.10.2001 > když se kouknu na zpracování fotky tak je to čuňařina a nic víc. Co je z fotky, která je sice dokonale technicky, se skvělým motivem, kompozicí atd. když ji takhle zlikviduju? (Pokud budu důslednej, přidám ještě poněkud "projetej" pohled dívky)

Takže pokud kdokoli sem dá fotku s křivýma okrajema, špatně vyexportovanou, tak že se bude místy obr. rozpadat, či bude vytvářet ony barevné pruhy, tak mu napíšu (ostatně to tak k nelibosti většiny "Toťáků" dělám) napíšu, něco vy smyslu čuněte. Protože dle mého soukromého, zaujatého a neobjektivního názoru, by každá věc měla nějak vypadat a mít svou úroveň. Jestliže něco odfláknu, tak jí to dle mě nemá. A trhni si, exportuj si jak chceš, třeba jako čuně.

Svý kritiky si piš, ale ať jsou Tvý, nenech se ovlivnit hochu. Nestojím pouze o převzaté a ovlivněné kritiky. A taky se těším na Tvou objektivitu, kterou stejnou měrou rozdáváš mezi všechny hodnocené.
<reagovat 
 anglij (Občasný) - 9.10.2001 > Cavalera> Dopr*ele...Cavalero...začínáš me s*át.....mám celkem pekelný život...a ty mi to moc neulehčuješ....nazvat člověka prasetem jen proto, že si ujíždím na tom, že znám cizí slova a náhodou jsem viděl scaner je přízemní.... to že ty jsi "odborník" tě neopravňuje k tomu, abys urážel ostatní lidi...kritiku....ano...to beru...ale motat dokola pořád jen jedno slovo je ubohost.....trochu víc tolerance by to chtělo, že? A míń hrubých slov.....rád bych zde prezentoval své fotografie, ale bohužel nekradu...a NEMÁM na scaner...už dost na tom, že jsem se zadlužil, abych si koupil blbý NIKON a pekelně drahé COKINY....a bohužel...už se opakuju, ale jediný scaner je te, jenž máme v práci a ten je úplně pitomý a nikoho s lepším neznám...tak proto jsem autor čuňařin?.....Promiň, už tě nebudu nikdy obtěžovat s mými čuňácky VYXEPRTOVANÝMI ( nebo jak se to píše) fotkami.....
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 9.10.2001 > Jestli chceš, tak mi tu fotku muzes pred zverejnenim poslat a ja ji zkusim trochu zlepsit. Nebo to dej scanovat nejakýmu kamosovi ...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 9.10.2001 > anglij: .. chceš kritiku a nechceš slyšet, že úprava fotky je strašná??? Tak co chceš? A scanner? Já scanuju na krámu za 2.500 s DPH, který je tři roky starý, většího sráče už jentak v republice nenajdeš, takže výmluvy na scaner naberu .. i na největším šmejdu se daj udělat normální fotky. A pokud prezentuju umelecke dilo, neco co ma byt pastvou pro oci, tak to tak nejak taky musi vypadat ... i z nejkrasnejsiho okna na svete je hnusnej vyhled, kdyz je zafklakany bahnem ....

Co Ti mam rict? Ze je to vsechno v poradku? Neni, proste ta fotka neni dobre udelana a to sna d vidis i Ty. A křivý okraje nejsou dílem scaneru ... atd atd ....


<reagovat 
 anglij (Občasný) - 9.10.2001 > Cavalera> Už mě ta diskuse na téma scan nudí....scanuji na HP G 55 takto....vložím fotografii....spustím scan....čekám 5 minut....na obrazovce se zjeví foto.....i s okraji...přestože ji tam uložím přesně....když ji chci uložit ve slušné kvalitě...musím čekat na jednu pitomou fotku cca 30 minut...což je příšerně dlouho....v rozlišení..které používám teď mu trvá cca 10 minut...a nejde s tím nic udělat...ten přístroj je xindl....a kamaráda se scanem nemám.....tak mi poraď.....nemám tady ty fotky proto vůbec dávat? Vím že je to nahouby..v PC se vyznám....ale co mám dělat...?....když teď prostě na scan nemám....a spíš me zajímá kritika kompozice...než exportu...a promiň že jsem tak na tebe vyjel....ale mám teď blbé období....a tak jsem hrozně vznětlivý....
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 9.10.2001 > Já jsem taky k fotce napsal že je dobrá (na kritiku bohužel nemám) a následně export ... z toho důvodu jsem taky nehodnotil úsměvem/mračítkem ....

Jinak .. no máš to na prd ... to Ti neporadím ... ok, beru navědomí, že to prostě s kvalitou lepší být zatím nemůže ...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.10.2001 > Lepší kompozici jsem už dlouho neviděl!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Moc hezká fotka. Jo ten export je mizérie, ale žádnej učenej z nebe nespadl :-)
Je to takovej problém spolu komunikovat trochu decentně místo dacantně?
Body: 5
<reagovat 
 anglij (Občasný) - 15.11.2001 > Dementhor> Není to problém, leč když ti někdo neustále vnucuje své názorz o exportu ypůsobem, jenž je víc než urážlivý, tak se nedá jinak reagovat. Znáš to pořekadlo o džbánu a uchu....že?
<reagovat 
 Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > anglij> Jo, znám. Myslel jsem to na obě strany :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 (10) 11 12 13 14 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter