Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci OSTRAVA z kolekce ...Feelin´s..
Autor: anglij (Občasný) - publikováno 3.10.2001 (00:15:04), v časopise 27.11.2001
další v kolekci>
....zákoutí Ostravské...určitě se rozvine diskuze ohledně ořezu...pokud se vůbec nějaká rozvine....ale mě žádný nenapadl....
....zákoutí Ostravské...určitě se rozvine diskuze ohledně ořezu...pokud se vůbec nějaká rozvine....ale mě žádný nenapadl....


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.9.2001 > jako ty bily pruhy nahore a dole, ty te napadly skvele
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 28.9.2001 > ....podívej...scanuju to v práci...na rychlo...se šéfem za zády....tudíž nemám čas...korigovat chyby blbého scaneru...tak to je a ne jinak...
<reagovat 
Madman (Občasný) - 29.9.2001 > říkal sis o to sám :-))) ta tmavá část nalevo je tam navíc ... ale nijak zvlášť neruší .... výřez je věcí autora ... a ty tvoje jsou většinou v pohodě
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 3.10.2001 > tohle se mi lííbíí moooccc ...

v práci nepráci se šéfem nešéfem ... je to jak když to udělá hroch .:-)
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 3.10.2001 > Viz Madman.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 3.10.2001 > fotka good ale scan k poblití. Jestli máš tak netolerantního šéfa že ti nenechá naskenovat takovou hezkou fotku dej výpoveď!
Body: 3
<reagovat 
wopi (Občasný) - 3.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Pro mě je to inspirativní nářez.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.10.2001 > Neřezat, je to supr. Zvětšenina musí bejt nádherná....
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2001 > Jako Ostravák jsem dojat !!! Kdes tu nádhernou fotku pořídil, ty proklatče ?!!! :o)))

Ukázkové využití perspektivy !!! výřez je dobrý...
Body: 5
<reagovat 
 anglij (Občasný) - 6.10.2001 > Tynic> ...a neřeknu...a neřeknu, jako ostravák bys měl povinně vedět kde to je.....já jsem z Opavy a znám v Ostravě hromady takhle zajímavých míst....můžu ti je ukázat..:-)))
<reagovat 
keram (Občasný) - 8.10.2001 > Nádhera! Dokonce bych řek, že to pruhovaný nebe neni nezajímavý
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 10.10.2001 > No to beru !!!! :o)))) Já bych hádal lokalitu někde kolem Železárenské ulice...ale rád se nechám překvapit :o)

Můžeme se domluvit na nějakém Ostravském cyklu...povinně každý pár fotek Ostravy a okolí :o) Aspoň se Pražááácééé :o) dozvijó jak je u nás krásně :o))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 27.11.2001 > HA! Moje Ostrava, můj DOMOV :) Boží, fakt boží... Tipnul bych si spíš, že je to někde kolem zplanýrovaný Karoliny, takhle jak se jede vlakem ze Středu na Kunčice...
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 28.11.2001 > Pánové......zatoulejte se ve Vítkovicích a pak mi dejte vědět...až to najdete.....připravuju nějaké další objevy...takže doufám že to poznáte...:-))))
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 28.11.2001 > Já jsem původně hádal železárenskou ulici (nebo okolí) :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 (13) 14 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter