Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Skochovická rychlovka
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 7.10.2001 (23:31:56), v časopise 8.10.2001

Skochovická rychlovka


V takové rychlosti zachytit Skochovickou rychlovku nebylo tak jednoduché, přesto se mi podařilo pár postřehů sepsat.

sk2a.gif (46451 bytes)


Začátek plánovaný na 18 hodinu sobotní se podařilo zpozdit jen o půl hodiny. Malou účast Totemáků vyvážila hojná účast účinkujících, diváckou obec nakonec podpořilo i několik místních kempařů. Přízeň počasí byla odpočátku na naši straně, i když s přibývajícím šerem značně přituhlo. Lokalita kempu se zdála být ideální, daleko od vesnice, blízko řeky, travnatá plocha se zastřešením pro účinkující a stoly s lavicemi pro diváky.


sk3a.gif (49608 bytes)


Za doprovodu gotického rocku skupiny Notingham tančila éterická postava v černém plášti, který vlál na její nahé hrudi. Podařilo se nám zjistit, že je to fanoušek, který byl trochu vyveden z míry množstvím piva, které už od rána stihl vypít. Přidali se další - nahé místní děti a nalití fanoušci se vlnily v rockovém rytmu pod prasklou žárovkou. Když se více sešeřilo, zůstali už jen ti nalití... Velký ohlas pak sklidila doprovodná akrobacie štaflemi před podiem pana údržbáře při výměně žárovky.


sk7.gif (47955 bytes)


Domácí atmosféru zajišťoval "milý", i když poněkud přecitlivělý, pan domácí... na svou smlouvu už zřejmě zapomněl a tak se po desáté hodině večerní dožadoval ztišení hudby, později chtěl dokonce i předčasné ukončení koncertu. Rocková hudba se potichu hrát nedá, a tak se začalo s majitelem vyjednávat. Nasazen byl diplomatický útok Vaška (SShane)... ale to víte, kam čert nemůže nasadí ženskou a nakonec skončil majitel na tenisových kurtech v dostatečné vzdálenosti od toho rámusu.


sk5a.gif (46760 bytes)


Na rychlovku přijely také skupiny Vlny vlnky a Naslouchejte hlasu vypravěče. Hřeb večera, Kapela snů, si našla své fanoušky, bohužel však pro některé účastníky byla "málo rocková" a proto se rozhodli potlesk bojkotovat. To však nic neměnilo na tom, že i při týhle trochu pohodovější muzice se lidi docela odvázali.                     


sk6a.gif (46439 bytes)


V jednu hodinu ránose vše rozprchlo do místního baru, kde se opájelo různými moky. Po druhé hodině se banda totemácká vydala skrz mlhu takovou, že by se dala krájet, směrem ku Praze. Po dvou hodinách ukončila skupinka svůj pochod a ulehla na lavičkách Zbraslavského náměstí, odkud jel v pět hodin ráno autobus na Smíchov.



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.10.2001 > Bylo to tak, příjemná akce, hodně výstižně zachycené!:)
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 8.10.2001 > No je to v celku vystizne, ale uvedl bych nektere veci na pravou miru :-)
Pan domaci je neuveritelnej zmrd.
Misto pana Zmrda nastoupila posleze jeho prava ruka, ktera nemene energicky prosazovala ukonceni akce.
Etericke postave se rika Perkus
Kapela snu byla vynikajici i kdyz jeji vystoupeni provazela mirna technicka porucha. Par sjetejm typum se opravdu zdala malo rockova - jejich problem.

Presto vsechno akce byla v pohode - pritomnym diky za ucast:-)

Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.10.2001 > No ano, skochovická rychlovka se nakonec takovou rychlovkou pro některé z nás, jak se ovšem domnívali jiní, nestala....
Body: 5
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 11.10.2001 > Ta vlajici postava je člověk, kterého potkáte na každým koncertu XIII. století, taky jsem s ním a jinejma lidma párkrát byla v hospodě. Nemohu říct, že bych tam byla za nějakou obec - Totemáckou či kempaře. Obé by byla pravda nebo bych tam taky mohla být kvůli gotickýmu rocku. Škoda, že tam nepřijelo víc lidí. Podle mne to bylo příjemný místo. Ta kocovina druhej den trochu míň.Škoda, že majitel je takovej ignorant. Kapela snů se tam dle mýho vůbec nehodila. Čněla dost výrazně (ale v tom negativním slova smyslu) a ještě dodnes mi v uších zní "kulečníkovááááááááá kouuuuuuuuuleeeeeeeee".

<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 12.10.2001 > Podle mě to je výstižně zachycené pouze relativně. Na tom příspěvku je vidět, že popsat akci kterou tak trochu zastřešuju je problém popsat objektivně. Např že se lidi odvázali při Kapele snů (co vím tak tančilo 5 Totemáků). Hřeb večera není ta kapela která vystoupí nakonec či o půlnoci, ale která se nejvíc líbí. A to se hodnotí z ohlasu publika. Tj když někdo netleská tak nebojkotuje, ale prostě se mu to nelíbí. Podle mě hřeb večera nebo spíš podvečera byl spíše Notingham.

Že se koncert podařilo zpozdit jen o 1/2 hodiny, nebyl problém pořadatelský, ale spíš propagační, protože se spíš čekalo až příjde aspoň divák číslo 6.

ps: Vlny a vlnky (chybí A)
A pokud někdo má nascanované fota této kapely prosím pošlete mi je, díky

Resumé: Mně se akce docela líbila myslím, že dopadla dost dobře co se týče organizace. Drobné závady jsou normální (nic nevydrží věčně ani výbojka:-)) Škoda toho vypadlého mikrofonu na konci. Škoda i menšího počtu publika (odhaduji cca 50?). Ale já tam byl a bavil se!!!
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.10.2001 > Díky za vaše názory a připomínky, jsem ráda, že jste mě také doplnili, protože jsem na spoustu věcí zapomněla nebo nenapsala přesně...
ad Jiko: chápu že se ta skupina nemusela líbit všem, máte samozřejmě právo netleskat.
Za Totem jsme ale rádi za každou skupinu která přijela, byť to nebyl žádný komerční festival...
S fotkama se obrať na Lucku nebo Martina :)
ad Vašek a Martin: mám pár fotek z autobusové zastávky na Zbraslavi :))
<reagovat 
čtenář Bregalad - 17.3.2002 > Sice pozdě, ale přece jen. třeba si to někdo i přečte. Ale to je fuk, to jen aby tu bylo všechno. Za prvé Pan majitel (tuším že Gaydečka jménem) je opravdu idiot, ale kdo tam byl to ví, a kdo ne tak to pozná časem (již po několika setkáních) - lokalita Klub Lávka ve Skochovicích, byl vybrán záměrně - je pěkný a dobře vybavený, smlouva byla uzavřena tak, že se tam dělá akce, ny níž je vstup zdarma a pan majitel zajistí zvukaře. Ano někdo takový (říkal jsem mu Honza) tam byl a docela mu to šlo, asi věděl přesně co dělá a později z jeho slov vyplynulo i to, že moc dobře ví kdo je jeho šéf (označil ho tím kým jsme ho označovali my okolo), v půlce však zjistil, že mu něco někde bručí, což bylo dost něpříjemné a tak k mixu usedla moje maličkost, nikdy předtím jsem to nedělal - a až v půběhu jsem zjistil, jak je pult zapojený, samozřejmě nelogicky, což bylo na úkor kapely Nothingham a její zpěvačky.

Pak bylo zase už vše v pohodě "Honza" se staral o svůj aparát a hrály další kapely, které jsem ale kvůli roztržkám s majitelem neslyšel, taky probíhalo nějaké jednání s kapelama a tak.

Na konec přijela kapela snů, když kolem mne procházeli, říkal jsem si tak tohle jde. Vypadali fakt PROFI, když začali hrát, zjistil jsem, že taková ta jejich plážová muzika tam měla být, když tam okolo šesté večer byl ještě tu a tam někdo na pláži a ne o půlnoci, když se koupal akorát tak Perky. To co předváděli bylo opravdu úchylné a vůbec to neladilo s programem večera, což mi před tím Vašek tvrdil, že zaručeně vyjde. Nevyšlo. Stejně jako nevyšlo nějak to, že ač jsem zajistil místo konání, neboť to u Týnce n Sázavou nějak nevyšlo a ač jsem zajistil na svý triko tři z celkových čtyřech kapel, nějak nikoho nenapadlo, dát alespň dodatečně moje logo na plakáty a nějak mne ani toho večera nikdo moc nebral vážně, tedy až do okamžiku, kdy jsem po dohodě s majitelkou (zástupkyní nesmírného idiota) sjednal konec - tou dobou jsme totiž už asi půl hodiny přetahovali, hudba byla úchylná a navíc si stěžovali rekreanti z kempu za plotem (němečtí turisti), tehdy Kapela snů přidala desetiminutovou vapalovačku specielně pro německé turisty a pak se ještě dobrých sedm minut loučila nějakým svým s"hitem". No poučilo mne to - jednak už nikdy nic s Kapelou snů a jednak a to mne mrzí, lidi to byli relativně pohodoví, ale když došlo na podstatné věci, tak značně nefér - tedy nikdy už nic s Totemem, ale jinak se mějte dobře. Bregalad - http://gothic-art.cz
Body: 1
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.3.2002 > Dovolil bych si Bregalade trochu vnést světlo do danného tematu. Podle mého názoru je pohled na hudbu pokaždé subjektivním pohledem, nedovolím si tedy jako Ty znevažovat jakoukoli z kapel, které vystupovaly. Z naší strany jim náleží jedině vděk za to, že díky nim podobná akce mohla vůbec vzniknout. Osobně jsem si odtud odnášel z hudebního hlediska dobré pocity,co se kapel týče. Kapela snů výkon přes ty potíže, které během večera nastaly, podala z mého pohledu také velice dobrý, dokázala si získat publikum, lidi si zatancovali...zkrátka navodila příjemnou atmosféru a toho je myslím si dobré vážit, neb to považuji za hlavní. Z organizačního hlediska se mi ale se vší upřímností nelíbil ten Tvůj exodus na konci koncertu, kdy ses s námi ani coby spolupořadatel nerozloučil a další finanční otázky ze slušnosti ponechám raději mezi námi, neb jsi sem dal odkaz na svůj web. Věřím, že na ostatních koncertech se v rámci případných obtíží zachováš ku svým spolupořadatelům lépe než-li k nám. Co bylo bylo, nevracejme se raději k tomu.
Martin
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter