Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Channeling on line
Autor: romann (Občasný) - publikováno 4.10.2001 (08:48:45), v časopise 4.10.2001
Má božská intuice mě opět překvapila. Po určité době útlumu, kdy mi vysvětlovala jen pár otázek denně (zejména významy snů) náhle silně zesílila svou aktivitu na mé vědomí. Stala se z Ní téměř rovnocenná součást vědomí. Jako bych v sobě měl dvě osoby. Tu starou přemýšlivou, trochu agresivní, ale se sklonem k pochopení a novou, dobře známou i z meditací, Tam mi ukazuje svůj totálně jiný, ohromující svět a v symbolech vysvětluje co nechápu.
Teď ale mluví verbálně, je to pro Ni degradace, ale co říká je dokonalé. Týká se to všeho, vysvětluje okolnosti, souvislosti, zná minulost a budoucnost. Vybírá si, co a jak řekne. Pokud by si někdo myslel, že je to nějaký senilní dědeček na obláčku, nebo milý anděl, je na omylu. Je dosti podobná mému myšlení, tedy dost ostrá, pronikavá. Jen víc chápe a méně kritizuje. Kritika je nepochopení souvislostí. Vše do sebe zapadá tak, až z toho někdy mrazí, náhoda neexistuje.
Jako kdyby se mi samočinně připojoval koprocesor s IQ asi 500. Myšlení Ho zná, i když ne v takové intenzitě. Je toho na něj moc, po nějaké době by se rádo schovalo a raději nic neslyšelo. Bolí, když je někdo chytřejší. Zpracovávání dokonalých informací ho také přetěžuje. Proto to dělá tak málo lidí.
Mí přátelé to znají také. Dokonce jsou někteří dál. Dostávají od nadvědomí božské pocity a vize ale mají co dělat, aby to zvládli. Já si také zvyknu. Čeká mě toho ještě hodně. Představa mudrce s prázdnou hlavou a klidem těla i mysli je legrační, o tom To není.
Smál jsem se kdysi, když církev deklarovala vševědoucnost a neomylnost papeže. Myslel jsem, že to není možné, ale teď vidím, že ano. Neuvěřitelné, sám se tomu divím. Ne že by ji musel mít, to je věc vůle Boha.


Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 4.10.2001 > Inu každému co jeho jest ,ovšem ptám se ,nakolit ti pomůže tvá "božská inteligence" k tomu být šťastnější ,spokojenější? Sám přiznáváš ,že lidé "mají co dělat, aby to zvládli" ,"bolí to když je někdo chytřejší". Ona "představa mudrce s prázdnou hlavou a klidem těla i mysli" která se ti zdá legrační je právě o tom jak se s tímhle vypořádat. Chápat věci ti nepomůže. Vědět ti nepomůže. Vlastnit ,mít schopnosti ,nic z toho tě neuspokojí. Pořád tu bude něco co nemáš ,cosi co nechápeš. Stejně jako každé pochopení přináší nové otázky ,každý zisk přináší novou neukojitelnou touhu. Pořád tu bude někdo lepší ,bohatší ,chytřejší. Protože nejlepší může být jen jeden. Dokážeš to přijmout?

Mluvíš-li o neomylnosti a vševědoucnosti ,musím se smát zase já. Pár minut stačí ,abychom každého neomylného vyvedly z jeho omylů. Nikdo není neomylný. Nikdo není vševědoucí. Pochybuji ,že by se papež kupříkladu učil střílet ze samopalu ,nebo se vyznal v strategii termonukleární války.

Nikdy nepoznáme vše. V tom je krása světa.

Nevím. Nevidím do toho tak abych mohl říkat co je špatně ,ale něco v tvém článku špatně je ,to vím určitě.
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.10.2001 > 3022 - kus dobré práce, ale nejlíp by bylo, kdybych tě channeling naučil, zadarmo. V zářijovém či řijnovem BAZAARU je pěkná reportáž o slovenské jasnovidce, která se tím živí. Naučil jsem to přes sto lidí, vím o tom za 8 let své..
Co říkáš má logiku ale lidskou, ezoterika je od toho, aby pochopila Princip podobnosti. Říkáš nikdy nepoznáme vše, v tom je krása, to je dobrý, ale zkoumat Vše je úkolem života každého. Dá to práci, ale jiná cesta skoro není, ani pro mudrce, který by raději utekl tam, kde by měl ode všeho pokoj... ale nejde to. Vůle Boha je Jiná. A On řídí, rozhoduje.
Vševědoucnost a neomylnost je atribut Boha a pokud s Ním umíš mluvit, mnohé ti řekne, ale jen to, co chce On. Je přísný, to sám poznáš, jestli se do toho dáš, tak co??
<reagovat 
čtenář sorkia - 19.4.2002 > prazdnota je forma, forma je prazdnota... raz sa k tej prazdnote - podstate vsetkeho dopracuje kazdy, aj cez tisic arxetypov :) a imho k tomu vedie aj chanelling :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter