Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Cesty osudu
Autor: romann (Občasný) - publikováno 10.10.2001 (12:44:32), v časopise 25.10.2001
Teta Alžběta učila hudbu, ale když její muž zemřel, upnula se na syna, rovněž hudebníka. Vázali se na sebe tak silně, že až do své smrti si žádnou ženu nenašel. Byla to jemná dáma, ale co se jí nehodilo, neviděla. Ostatní se museli usmívat, jaké nelogičnosti o svém soužití se synem říkala. Když částečně vlivem alkoholu zemřel, zůstala sama a ani nevycházela z domu, ačkoliv byla zdravá. Jednoho dne po mozkové mrtvici zůstala ležet na zemi s ochrnutýma nohama. Čekala návštěvu známé, ale ta se nechala přesvědčit majitelkou bytu, že asi šla na procházku. Asi se jí hodilo, že je nezvěstná. Až druhý den její pečovatelka zavolala policii. Dopravili ji do nemocnice, kde za dva dny zemřela. Prý měla vykřičené hlasivky, jak se snažila dovolat pomoci. Když jsem o tomto případu rozmlouval s intuicí, upozornila mne, že to byl asi zásah sil osudu změnit její stanovisko k realitě.
Podobně vypovídají dopisy německých vojáků u Stalingradu. Tak se jim líbilo porazit Francii a Polsko. V obklíčení poznali, co je válka. Zavíráme-li oči celý život, budeme je muset otevřít těsně před smrtí. I takové jsou cesty boží - zničit iluzi, že svět je takový, jaký ho chceme mít. Pro osud není smrt člověka žádnou překážkou. On ví, že je jen Věčnost.


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 10.10.2001 > To s těma vojákama je dost dobrý.Ale svět je takový jaký ho chceme mít...vše co se stane,cokoliv někdo udělá i tu nejnepatrnější věc-to utváří obraz světa.
Osud? Je tu jeden příspěvek."Osud neexistuje...a pokud ano zasloužil by po hubě".V Boha nevěřím.V žádnýho...ani v toho,kterýho myslíš ty...
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.10.2001 > a myslíš si, že Mu to tak vadí? On si umí vyhrát! jako počítačový maniak už bys mohl pochopit, že tu jsme v dokonalé virtuální realitě...
<reagovat 
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Jen bacha na to "rozmlouvání s intuicí" od toho je jen krůček k "rozmlouvání s iluzí...". Jinak je to moc popisný, kdyby to bylo celé jako poslední dvě věty, tak je to "bomba"!
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.10.2001 > to chce praxi, jako v každém oboru...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 11.10.2001 > A myslíš,že mě vadí,že to Jumu nevadí? :o) Že něco co podle mě neexistuje něco dělá mi je jedno...to je motanice :o)
Virtuální realita a pohlcení netem je nebezpečné,ale už jsem se od toho myslím odpoutal a získal jistý nadhled...Psal jsem to k příspěvku Fines: Virtual Chat.
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.10.2001 > to ne, ale je sranda, že On může Vše a ty skoro nic a stěžovat si můžeš leda na lampárně... viz www.lamparna.cz Zavírat oči nic neřeší...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 11.10.2001 > To že nemůžu vše asi nezměním.A stěžovat si nepotřebuju :o)
<reagovat 
Scarabeus (Občasný) - 11.10.2001 > zde bude text kur
zívou
tučně
zde
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.10.2001 > Je to smutné, ale řekl bych, že je na tom dost pravdy...
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 25.10.2001 > toje zajímavý ... ale aniž bych tomu ňák oponoval, taksi myslím že svět je PŘESNĚ takovej, jakej ho chceme mít ... se otom přsvědženej ... ale myslím žese nato dívám trochu z jinýho úhlu pohledu takže to moje tvrzení může platit klidně vedlo toho cosi napsal ty
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 25.10.2001 > teda mrtvejkenedy - můj oblíbenej kritik a seš ateista, jo? ¨:)) ... tosmě teda překvapil ... tosi fak myslíš že vědomí je produktem ňákýho mozku comáš v hlavě ... a až umřeš tak mozek sežerou červi a navždy máš pokoj?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter