Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vlada
Autor: martin_b () - publikováno 11.10.2001 (00:29:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
efa (Občasný) - 11.10.2001 > spadnul foťák nebo horolezec? :-)
Body: 3
<reagovat 
martin_b () - 11.10.2001 > Proc?
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 11.10.2001 > Zajímavé kombinace - stará osma, novej sedák, stará kasidka (přilba), novej foťák ... polovina toho horolezce klidně může bejt ze sedmdesátejch let v Tatrách a polovina moderní lezec vybavenej od Hudyho ... :=)
<reagovat 
martin_b () - 12.10.2001 > To vis, ne vzdycky je treba otacet vybavu rok co rok ;-))
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 13.10.2001 > No právě, mě se to naopak líbí, tihle klasici. Je fajn, že si dneska můžeš vybírat z toho nejlepšího matroše, co je. Ale nějak mi trošku schází to kouzlo, které horolezectví mělo dřív, kdy jen ti opravdoví nadšenci s tím nejnemožnějším vercajkem podnikali nádherná dobrodružství...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.10.2001 > Dobře zachycený okamžik, škoda jen, že díky tomu zamračení jsou takové šedé barvy...
Body: 3
<reagovat 
 martin_b () - 22.10.2001 > Martin> No, Mvis Martine, to je bohuzel trochu problem Jpegu. Nevim proc, ale kdyz se na nej divam v Gimpu, vypada uplne jinak (svetleji) nez v Netscapu... :-(
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.10.2001 > A jako vo čem tahle fotka je?
<reagovat 
 martin_b () - 22.10.2001 > Lucie> No, prece presne o tom, co zeny na chlapech nechapou ;-)) P.S.: A plati to, uchopitelne, i naopak... :-(|
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.10.2001 > Rozumím Martine, někdy je to lepší ještě kvůli těmto nešvarům scanu prohnat tu fotku photoshopem nebo něčím takovým...někdo zase říká, že pak jde o podvod...:)
<reagovat 
 martin_b () - 22.10.2001 > Martin> IMHO to jsou lidi, co si nikdy nezkusili, jake to je neco retusovat - at uz klasicky nebo v PS. Kdo si to nekdy zkusil, asi mi da za pravdu, ze je to v obou pripadech pekna fuska. Ostatne, pouziti konverznich filtru a ruznych prechodovych filtru (gradualu) neni podvod? Kde je ta hranice? A proc by vubec nejaka byt mela?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter