Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
BOMBA
Autor: MARYLA (Občasný) - publikováno 13.10.2001 (08:58:40), v časopise 29.10.2001
BOMBA

Otevřel dveře. Zdálo se mu, že tu něco neklape. Něco v bytě bylo jinak než obvykle. Ale co ?
Dveře nenesly stopy vloupání, pokud se sem tedy dostal nějaký nezvaný host, musel to být opravdový profesionál.
Nebyl tu ani nepořádek, který by svědčil o tom, že tu někdo něco hledal. Ale i v tomto případě by odborník nezanechal žádné stopy.
Zvedl koberec v rohu pokoje. Sejf se zdál být neporušen. Otevřel ho. Uvnitř nic nechybělo.
Teprve když zavíral sejf, uvědomil si, co nebylo v pořádku. Nevládlo zde typické pro tento byt ticho. Rušilo ho něco, co znělo jako tikot hodin. Ale všechny hodiny v bytě byly digitální a naprosto nehlučné.
"Bomba ! " byla to první myšlenka, která ho napadla. "Někdo mi tu nastražil bombu !"
Začal horečně prohledávat byt.
Musí ji najít !
Ale jak taková bomba může vypadat? Nikdy žádnou bombu neviděl.
Tak tedy ty anonymní výhružné dopisy nelhaly. A on je považoval spíše za projev šibeničního humoru konkurence.
Možná měl uvědomit policii ? Ale o policii si dávno vytvořil nepříliš lichotivý názor, snad proto, že ve své činnosti se sám často pohyboval na hranici zákona .
"Tiká bomba tak hlasitě ? " napadlo ho. Anebo to snad vůbec nebyli žádní profesionální teroristé, kteří u svých výbušnin nepoužívají tak hlasité časovací mechanizmy ?
"Co to dělám !?!" uvědomil si najednou. "Proč trčím v tomhle bytě s tím něčím co v každém okamžiku může explodovat ?! "
A tehdy uviděl předmět, který vydával ten divný zvuk. Ustrnul. Přistoupil ke skříni a s údivem vzal do ruky starý budík, který se před časem zastavil a nyní opět z neznámé příčiny, snad vlivem nějakého otřesu, začal fungovat.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.10.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 29.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 4.11.2001 > Pěkné. Děj nechavává čtenáře v očekávání, co hrozného přijde a přitom ho čeká docela příjemný a oddechující závěr.
Nicméně bych textu vytkla přílišné používání byl, bylo, tak tedy, ty.
Body: 3
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 4.11.2001 > Rezi> Díky. Za pochvalu i za kritiku.Zkusím se polepšit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter