Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Další poznatky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.10.2001 (17:18:24), v časopise 3.11.2001
-Život je živý, věčnou změnou, stálým zdokonalováním vnímání. Bohatší a dokonalejší odhalování souvislostí i nového a jiného vyjádření a poznávání Sebe. Je procházením událostmi, pocity, myšlenkami, božskými proudy archetypů, vše má význam. Tím se proměňují a transformují všechny části rozšířeného vědomí výš a výš.
-Vědomí je zorné pole pozornosti člověka. Jeho šířka je rozsah kvality vnímání. V něm jsou části individuality vzájemně domluvené o spolužití.. Pozemský život ve vědomí je reaktor, ve kterém se postupně přetváří a transformuje ohromné množství části individuality, jež vystupují z nevědomí a opět se do něj odkládají.
-Podmínkou duchovního vývoje je přijmout sebe, druhé i Boha. Své vyšší i nižší části, dobré i zlé, všechny duality. Nikde nemá být blok odporu jež omezuje Život. Obtížné je přijmout ohromující Dokonalost nadvědomí, Jeho životní styl i zcela Jiné postoje. Neurážet Ho svou nedůvěrou. Je Jiné než my. To znamená zpochybnit nezralé iluzorní přání i představy. Božské se úplně nedá ani popsat, ani vysvětlit.
-Vždy jsme v průsečíku nekonečna směrů a všemi směry je nekonečno, je to vzájemně spojená síť vazeb.
-Abychom si uvědomili sebe, musíme se poznat z odstupu, z místa za hranicemi kde jsme. Není ale oddělenost, proto je popis vždy nedokonalý, to je problém nás i Stvoření.
-Každá dimenze má svůj základní pocit, úkoly a schopnosti od ještě vyšší, který ji vede.
-Božské síly znají naši budoucnost úměrně své dimenzi, protože dokáží odhadnout, jak se budeme rozhodovat. Svobodná vůle proto není narušena, je však vymezena naší pozicí a úkolem.
-Problém člověka je ego, tj. jeho emoce a myšlení, které se zablokovalo vůči svým vyšším částem. Nechce o Nich nic slyšet, jen si dělat co chce. Nechce žít bez psychické ochrany z vytvořených omezených názorů. Brzdí duchovní rozvoj, ale blok omezuje tlaky mezi dimenzemi. Rovněž vyšší části se mohou zablokovat vůči nižším, protože nesouhlasí s jejich jednáním. Po očistě jsou s nimi ochotny komunikovat, ale až dalším zlepšením dovolí do Sebe vstupovat v meditaci. Vždy je však vedou a aktivují jejich schopnosti. Mohou potlačit či zesílit jednotlivé části a sklony, aby je vědomí mohlo poznat a vypořádat se s nimi. Božské si stále hledá cesty k člověku, někdy zcela zvláštní.
-Když něco odmítáme přijmout, prožít či pochopit, karma nás přinutí jinou, násilnější formou.
-K egu přicházejí výchovné impulsy v myšlenkách od intuice, pak ve snech a pokud nereaguje, tak v nemocích či událostech. Vše co vnímáme nás ovlivňuje. Impulsem k pohybu je úkol duchovního rozvoje individuality.
-Mentální činnost není banální výplod mozku, ale součást Tvůrčí představivosti Boha, tvořícího světy. Každá, zejména opakovaná myšlenka naznačuje psychickou skutečnost, jež je nutno prozkoumat. Myšlenka je již činem, který zčásti dokáže nahradit děj.
-I v myšlenkách, hypnóze, meditaci i snu se tvoří naše virtuální těla a děje, denní svět je jen úplnější.
-Hypnotický vliv prostředí je velmi silný. Máme sklon přijímat jakýkoliv vnitřní stav jako správný a normální. Nevíme jak pracuje naše vlastní vědomí i nevědomí, pochopíme je až z nadhledu.
-Veškeré ovlivňování psychiky je založeno na vůli, který vyvolá vnímání žádaného prostředí. Tím se oživí a posilují příslušné části osobnosti. Co chceme, to dostaneme i s následky. Čeho se držíme, to máme, i když je to tragické.
-Jakákoliv nevyváženost vytváří proces k jejímu vyrovnání.
-Myšlenky a činy se od sebe příliš neliší. Někdy lze nahradit děj pouhou myšlenkovou konstrukcí aby splnil svůj účel.
-Nelze si myslet, že disharmonické vědomí ovládá celou osobnost. Většina procesů ega se odehrává nevědomě. I když se člověk rozhodne pro duchovní práci, velká část nevědomí bývá proti tomu. Rozpor se nedá vyřešit potlačením revoltující části, ale jejím přijetím a postupnou harmonizací. Signály k nám jdou vždy, jen je chtít vnímat a pochopit.
- Božská Vševědoucnost a Všemohoucnost dělá pro výuku jen to, co uváží za vhodné, i když přesný důvod zprvu nechápeme. Myšlení se marně snaží pochopit Život. Vše je jinak, než si myslí. Přijetí nadvědomí znamená i konec starého životního stylu.
-Potencionální možnost čehokoliv je již dostatečným důvodem k existenci toho.
-Symbol dětství, dospívání, dospělosti a stáří existuje i v životě vesmíru i mikrokosmu individuality.
-Cílem není odstranění problémů, ale porozumění Sobě - Životu.
-Je důležité, jak druzí myslí o nás i jak my sami o sobě, vším jsme ovlivňováni. Negativita je vždy projeví zhoršováním situace
-Pro správný duchovní rozvoj není tradice, pasivita a plané uctívání na místě. S aktivitou, zkoumáním, hledáním nových cest i pochybováním lze jít účinněji. Důležité je si umět přiznat chybu, poučit se i z chyb druhých a včas změnit směr. Není potřebná hmotná či tělesná askeze, ale duchovní.
-Pravda není argumentační kladivo proti jinak smýšlejícím. Každý jednou pochopí a není potřebné nikomu nic vnucovat. Při pomoci lidem je nutno hledat svou roli v daném ději.
-Duchovnost je správné a úplné prociťování a odevzdání se božskému vedení. Zkušenosti jsou přesto důležité, protože jsou výsledkem Záměru.
-Božské síly zajímají výsledky, nikoliv slova, strnulá dogmata a uctívání. Jejich hlavním úkolem je duchovní rozvoj. Nepomůže pouze snít o nirváně či vykoupení.
-Každá vykonávaná činnost a událost, i ta nejbanálnější, má vyšší symbolické významy, které je potřeba vnímat. Proto je nutno pracovat pozorně, soustředěně a bez vyčerpání.
-Channeling není pouhým získáváním informací pro povrchní zvědavost. Veškeré poznatky zjištěné touto metodou nejsou předmětem nekritické víry, ale pouze dočasnými pracovními hypotézami. S růstem poznání se postupně vyvíjejí. Pouze tak se dá vyhnout sebeklamu.
-Pro channeling není závazná žádná ideologie, ani se neprovádějí společné rituály. Neváže se na zaběhlé metody, ale stále tvoří nové a účinnější psychoterapie podle momentální potřeby a procesy pro zdokonalení vnímání. Nikdo si nemůže dělat co chce nebo jak si přeje, ale to nejde v žádné odbornosti. Mystika vždy byla silně odmítána ze všech stran a z mnoha důvodů, jež je velmi důležité zjistit
-Není to sekta, ačkoliv je z toho obviňován, protože nesplňuje kritéria - vůdčí osobnost, ústřední ideologii atd. Každý má autoritu sám v sobě ve své vnitřní hierarchii nadvědomí.
-Božské síly v procesu výuky mystického channelingu dobře vědí, co a jak je nutné udělat. Vědomě jen zaujímají pozici jež Jim patří, jež také vykonávají ač o tom nevíme. Vědomou spoluprací a odevzdáním se lze dosáhnout rychlejší a harmoničtější vývoj. V rozšířeném vědomí s vyšším podílem intuice a Nadjá neustále mění božské síly skladbu částí individuality podle okamžité potřeby.
-Nepotlačuje, ani nechce zrušit emoce, sex, myšlení či hmotné záležitosti, ale rozvinuje jejich tvořivý potenciál a dává jim místo, které jim náleží. Neusiluje o popularitu, ale zaměřuje se na vlastní rozvoj. Mystika vede nejen k poznání božského, ale hlavně k zdokonalování psychiky a kvalitnějšímu prožívání běžného života.
-Nezapojuje se do politiky, ačkoliv ji neodmítá, ale chápe ji jako zrcadlo člověka. Nemá v úmyslu vytvářet masové hnutí, na veřejnosti pouze organizuje přednášky, vlastní práce skupiny je však neveřejná.
-Nevyhýbá se, ale ani se nezaměřuje na zvláštní schopnosti, často označované jako psychotronické, ale chápe je jako dary, s kterými musí uváženě pracovat se souhlasem nadvědomí. Přílišná orientace na ně by zastavila duchovní rozvoj a mohla by zasvěcence poškodit.
-Channeling neklade důraz na odpuštění hříchů, ač o ně žádá, ale na terapii, jež zabrání jejich pokračování. Nemá ve zvyku se za někoho modlit, ani za sebe, dokonce ani o cokoliv prosit. Vše podřizuje božské vůli v přijímání proudu výuky v meditaci i mimo ni.
-Duchovní vývoj připomíná staveniště. Hodně se bourá, začínají se stavět základy, všude je ale spousta náročné práce, únavy a problémů. Dokončení stavby je daleko.



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.11.2001 > Děkuji Romanne, rád jsem si početl...:-)
<reagovat 
čtenář tomáš - 7.11.2001 > Romanne, vysvětli prosím, co myslíš duchovní askezí a proč channeling nemá ve zvyku se za někoho modlit. Tomáš
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.11.2001 > usilovat o Pravdu, neoblbovat druhé i sebe v iluzích, to dá práci, není to v modě.
Vše je jak má být, pochopit proč, pak je vše jak má být, proč pak prosit?
<reagovat 
michalR (Občasný) - 17.11.2001 > Jsou ttam hluboký poznatky. Ale nechápu, jak si (a hlavně proč)představuješ Boha. Mám pocit, že je hooodně daleko... Jakoby nebyl vůbec v tomhle bytí, ale jen do něho zasahoval. Už tím, že se snažíme o Bohu psát, v podtatě ho nějak polapit, uchytit, pochopit, si podle mého názoru vytváříme blok.
A je nějaké dokončení stavby, je někáké dosažení, dosahování, dosahující ? Je ve nějaké odpuštění hříchů, je hřích, je hříšník ?
Co je ego ?
Body: 3
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.11.2001 > nad tim jsem se take zamyšlel a po rozhovorech s Bohem a zážitcích z Jeho světa jsem napsal knihu
http://www.spirala.cz/dokumenty/mystika.zip
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter