Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Malý exkurz do duše šíleného golfisty z kolekce Bell
Autor: Bell (Občasný) - publikováno 1.4.2006 (14:36:07)
další>


ztratila (Občasný) - 3.4.2006 >

To už je zase metadebata, která s tímhle konkrétním textem nemá moc společnýho. Samozřejmě jsem si nevšimla, jak rozhazuješ pětky a déčka, což je jen tvoje věc, jako i tvoje reakce na negativní kritiku.

Nemám dojem, že by tvůj příspěvek vzbudil nějaký neobyčejný rozruch.

Stejně tak nesouhlasím s tvým názorem na “kritiku”. Mně osobně názor kritiků hodně zajímá, ostatně jde pořád o čtenáře, ač poučené. Vzhledem k tomu, kolik je tu čtenářů, kolik příspěvků, vzhledem k tomu, jaké metamechanismy tu fungují, najde si na Totemu svůj prostor nakonec každý příspěvek. Ale to nemění nic na tom, že dejme tomu 75ˇ% autorů tu psát neumí a nikdy se to nenaučí. A jsou tu tací, kteří umí. A i tací, kteří se teprve učí. Podle mě jim nepomůžou pětky a déčka a chvála do nebes, ale upozornění jak na dobrá místa, tak na nedostatky. Nesnažím se autory zbytečně ponižovat, ale ani se neumím přetvařovat a chválit něco, co si podle mě tu chválu nezaslouží. A (to už opakuju) vzhledem k tomu,že bychom měli autorům poskytovat především zpětnou vazbu, nepřijde mi šťastné hýkat jen nad dobrými příspěvky, ty špatné přecházet a nechávat tak jejich autory v omylu, že jsou dobří. – Což mi připomíná, že ty se tu nějak mimo mísu vymezuješ coby hodnotitelka příspěvků, já měla na mysli pouze tvou reakci na negativní kritiku pod tímhle příspěvkem.

Jinak to příliš neřeším, ale ty se tu prezentuješ dost schizofrenně. Pracující v IT. Bez lingvistický průpravy, ale s jazykovým citem. Nezávislá na našem hodnocení, hodnocena odborníky = živící se psaným slovem, a kde se pak berou ty začátečnické chyby? Třeba to neustálé opakování slov za sebou?

A že se nedáš – já jsem sledovala v počátcích tvého působení tu ty debaty na fórech a nepamatuju si, kdy bys v nějaké při takzvaně vyhrála = měla pravdu. viz Václav.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter