Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Labutě
Autor: clau (Občasný) - publikováno 23.10.2001 (02:59:01), v časopise 3.1.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 23.10.2001 > nevím jestli ta větev je tam "klad" .. jinak dost dobrý .. škoda, že neletěly níže aby tam mohlo být víc mraků:-)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 23.10.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 23.10.2001 > pekne, chtelo by to vyssi rozliseni...
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.10.2001 > Tohle vyfotrit,tak tomu se říká postřeh! Nádherné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 23.10.2001 > no, jooo labutě...
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 23.10.2001 > Větev jim trochu ubírá na prostoru, ale jinak bezva.
Body: 5
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 23.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
MATEO (Občasný) - 23.10.2001 > No, ta větev se mi tam tedy moc líbí - protože je jakoby průnikem do světa toho, co fotí:)
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 23.10.2001 > líbí a moc, dokonce je každá z labutí v jiný fázi letu:), větev mi připomíná cílovou pásku, nšěco jako "nerozhodné vítězství",
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.10.2001 > Myslim, že ta větev je tam ok, bez ní by tam bylo moc prázdno! Jo ty fáze letu jsou skvělý!
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 26.10.2001 > Je to jak animovaný gif :o))) Ta větev tam jaksi taky patří (chapu to jako kontrast s letícími labutěmi)

Tohle bych taky podepsal !!! ;o)
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 3.1.2002 > Pěkné.Teď jsi mi připomněl/a -viděla jsem z auta letící ptáky.Je možné,že labutě létají v seskupení podobně jako divoké husy? Bylo jich asi 20.
Body: 5
<reagovat 
 clau (Občasný) - 5.1.2002 > Majka> ...pripomel...:) Nevim, ale tolik labuti pohromade se moc nevidi. Spis asi letaji "po rodinach".
<reagovat 
Majka (Občasný) - 6.1.2002 > No, pak to musely být divoké husy-ale v Praze?
<reagovat 
 clau (Občasný) - 7.1.2002 > Majka> Hm...nevim, nejsem zas takovy znalec husi a labuti.
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 8.1.2002 > s tou vetvi se jaksi nemuzu vyrovnat. na jedne strane vadi, na druhe strane - dava tomu prostorovou hloubku. fakt nevim.
v kompozici vidm maly nedostatek u prostredni labute - spicka blizsiho kridla v "pazdi" vzdalenejsiho kridla. jako ze by to chtelo cvaknout o nejakou tu setinku driv anebo pozdeji.
expozicne se me to zda moc kontrastni. to kridlo prostredni labute je moc bile, az prepalene.
Ale doufam, ze je moje rypani chapano jako podnet a ne jako odrazovani. Jsem spis fotograf-teoretik, tak me hryze svedomi, ze "plna huba reci a skutek utek".
Body: 3
<reagovat 
 clau (Občasný) - 8.1.2002 > keporkak> Jo ja je premlouval, aby se trochu vic snazily a jeste chvilku zkousely pozovat (mel jsem jeste nejake napady...treba aby dve delaly nizky prulet a treti jako na ne zespoda jen tak lezerne mavala kridlem atp.), ale byl jsem rad, ze jsem stihl tuhle jednu fotku :) Vubec nemely pochopeni pro teamovou praci 8-)))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 22.3.2002 > Problém těchdle labutí je že když zapózujou a nemávaj křídlama tak dost ztrácej výšku :-))
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter