Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Zátiší 1 z kolekce LP2TJ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 26.11.2001 (00:17:02), v časopise 11.4.2002
další v kolekci>




Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 26.11.2001 > parádáááááá .... možná se mi to zdá, ale ten džbán, tam je nějak lehce divně ... jednak, jakoby seděl pod jiným úhlem, než je sedadlo židle a stejně tak vršek je trochu jinak vůči spodku ... jo, ale jinak možná taky blbě vidím:-)) .. no rozhodně ta košile je skvělá ...
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 26.11.2001 > fajn
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2001 > Máš to dobrý. Maličko Ti ujel ten džbán. Chtěl maličko přitáhnout ten otvor aby byl víc vodorovnej. Takhle je maličko nakřivo. Dám Ti ještě za jedna, ale příště budeš lepší...
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 26.11.2001 > Bezva. Kresleno u Káti?
<reagovat 
stín (Občasný) - 26.11.2001 > Zapomněla jsem:)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.11.2001 > Ne to je u toho opilce :-)
<reagovat 
stín (Občasný) - 26.11.2001 > :))) čili vysvětlení pro Cavaleru:)))
<reagovat 
Martina (Občasný) - 26.11.2001 > Je to supr.
(Krom toho džbánu se mi trošku nezdá to černo snad stín za židlí z mého pohledu vlevo), ale to jen tak naokraj, neboť se mi to líbí... :O)
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 26.11.2001 > nojo ... ať nežeru ... mášto heský :(
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.11.2001 > Martino to je lehce vysvětlitelný...začal sem to pozadí začerňovat aby to ještě více vyniklo...to víš jak mám rád černou:-)...no a byl sem klepnut přes prsty:-))))) takže to zůstalo tak jak to je:-))
<reagovat 
adammo (Občasný) - 26.11.2001 > to co je vic pod horizontem bude asi oblejsi nez to co je min - viz. spodek a vrch dzbanu ..................no a jakou to ma celkovou uroven, no?, hadej .....
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.11.2001 > No...

Právě kvůli těm nedokonalejm odchylkám mám radši ledabylej styl....
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 27.11.2001 > Je to pěkné...Až na ten džbán,vypadá jak kdyby poletoval ve vzduchu:)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.4.2002 > no to je jednoduchý...už sem se dozvěděl proč to tak je...sem mu neudělal žádnej stín :-))
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 11.4.2002 > ty jo, možná bych přes ty prsty, neklepala, ať už to byl kdokoliv:)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.4.2002 > opět skvělá náhoda jakos Narcisem...hádej co jsem dnes udělal?...prohrabával sem se ve svých kresbách a tuhle sem vzal a začerlnil...takže už to je jako by mě nikdo přes prsty neklepal...dobrá náhoda:-)
<reagovat 
Jolana (Občasný) - 12.4.2004 > A co nějaké stíny vržené džbánem ? Je to ještě nedodělané.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 9 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter