Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kantor Halfar z kolekce Z černého deníčku
Autor: Minimalista (Občasný) - publikováno 11.4.2006 (15:07:59)
další v kolekci>
Rozměry kresby: (76x54)cm


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 11.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Melpomené (Občasný) - 11.4.2006 > řekla bych, že skvělý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.4.2006 > nejak je tam toho nejak moc.. nesourode "tvary".. takove dnes rozharane pro me...
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 11.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.4.2006 > Akú hlbšiu kritiku? Do čerta to mi vyráža dych. čumím a čumím a nevidím nič čo by sa dalo kritizovať-kritizuj sa sám:))! Keby som mohol aspoň povedať, že strom nejde do rohu, ale nemôžem. Je to sila...
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 11.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 11.4.2006 > špička
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 11.4.2006 > tenhle styl ráda (kritizovat si netroufám)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 11.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 11.4.2006 > úžasný...líbí se mi ty siluety
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 11.4.2006 > super!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.4.2006 > Dúfam, že sa jedná o Tvoju terajšiu tvorbu, nie z archivu, lebo neviem, kde mozes byt teraz, ked si uz niekedy kreslil takto.
Skvelé. Niet čo vytknúť-hlavne práca na tej postave, ktorej len obrys vidíme..
Perfektné-konečne vidím Tvoj potenciál:)) Ale odteraz budem na Teba prísnejší, aby si sa odhalil v plnej kráse:)
Toto je pecka!
Body: 5
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 12.4.2006 > Karhaj(Sinner)> Musím Tě zklamat, ale i toto je kresba z mých počátků, z tzv. "Černého období", kdy jsem kreslil pouze černou tužkou depresívní kresby... ale vše už je naštěstí za mnou, včetně "Č. období".
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.4.2006 > Minimalista> Neverím, že toto sú počiatky-muselo byť niečo predtým. Sklamať si ma nesklamal, lebo už toto mi ukázalo, že hranice sú ďaleko...
Chcem vidieť niečo nedepresívne, či to bude tiež môjmu srdcu blízke-toto je, konkrétne táto kresba sa ma dotkla, možno bližšie, než si myslím..
Ak máš niečo, čoho výraz je ULTRADEPRESIVNY, tak čakám:))
<reagovat 
k3s (Občasný) - 12.4.2006 > no kresba je dobrá ale musím nadviazať na Karhaja: minule som sa o tom roprával a vraj sú to staršie práce, takže pýtam sa aj ja, kedy budú nové?? resp. aktuálne??? Čo sa týka kritiky mne sa Minimalistov štýl páči, ale napríklad kamarát považuje tieto kresby za síce technicky dokonalé ale nezáživné, chladné... takže čo človek, to názor. pri tomto sa mi nepáči len predel v strede a tie obrysy -pri strome inak je to super.
Body: 5
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 12.4.2006 > kesiak> 

Tak jsem to spočítal - do neděle ještě budu zveřejňovat tyto staré kresby, pak dojdou a od příštího pondělí vydám na světlo několik mých současných minimalistických kreseb kreslených tulipánovým stvolem. A po nich bych si opět dovolil sáhnout do archivu a zveřejnit kresby z "Období tkaniček". Ty by měly být, podle mne, daleko více stravitelnější, nejen díky odlišnému stylu. Ale opět tužka.

Ohledně názorů - že mají různí lidé různé názory, to je velmi dobré. Nejhorší je, když mají všichni lidé na dílo stejný názor. Pokud je souhlasný, pak je nebezpečí, že autor "usne na vavřínech", nebude se dále vyvíjet, jaksi podvědomě bude tvořit svá díla na stejné úrovni, aby se zavděčil svým obdivovatelům. Pokud je názor všech diváků jednohlasně odmítavý - to je pro autora zdrcující, jen silné osobnosti dokáží ve své dosavadní práci (stylu, způsobu) pokračovat.

 


<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 17.4.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moyri (Občasný) - 14.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 (42) 43 44 45 46 47 48
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter