Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
umělci žehu
Autor: Vespa (Občasný) - publikováno 24.4.2006 (18:29:39)

Tak už to tam, sakra, hoď, ženská pitomá!“

            Usmála jsem se na Davida, naposledy slastně potáhla z jointa a elegantním obloučkem ho, ještě žhnoucího, hodila oknem do odstavenýho dobytčáku.

 

            Když sme tam chlastali levnou vodku ze sámošky, měli sme přes ksichty šátky, abychom necejtily ten příšernej smrad, kterej z nás teď, tak jako tak, táhne na sto honů.

 

            Rozlitej alkohol vzplanul okamžitě, ale než zapraskalo plísní prožraný dřevo, chvíli to trvalo.

 

            Jako obvykle sem musela opustit Davida šukajícího s Karolínou, fakt jakože nejsem úchyl, abych je pozorovala… A stejně sou oba dva hnusný, pohled na sliny tekoucí na její záda je na zvracení.

 

            Vytáhla sem foťák z tašky a snažila se zaostřit na planoucí vagón. U mě je spíš náhoda, když mi fotky vyjdou nerozmazaný.

            Tahle by mohla bejt dobrá, líbily se mi šlehající plameny a jiskry vedle zapadajícího rudýho slunce. Jo, přiznávám, sem trochu kýčař…

 

             Posadila sem se na hromadu kamení a vzpomínala na ostatní takhle strávený odpoledne. Užívala sem si, jen mě někdy sralo, že to musim dělat zrovna s nima. Pořád po sobě lezli a jako by jim chyběla jemnost. Prostě jen zírali do žhavýho a bylo jim jedno, jestli to je barák, hranička z klacků, nebo žváro.  

 

            Vytáhla sem malej zápisník a odškrtla předposlední položku svýho podivnýho seznamu. Při pohledu na poslední zápis jsem se zkoumavě podívala na ty dva.

 

            Vylezli. Zpocený a páchnoucí. David vytáhl brko z energitky. Aspoň k něčemu byl dobrej.

 

            Už jenom jeden úkol a budu se moct přidat k nim. K opravdovejm mistrům.

 

            „Tak už to tam, sakra, hoď, ženská pitomá!“

            Usmála jsem se na Davida, naposledy slastně potáhla z jointa a elegantním obloučkem ho, ještě žhnoucího, hodila oknem do odstavenýho dobytčáku.

 

***

 

            Skládala sem koláž z fotek. Některý byly trochu mázlý, ale na tom nesejde. Celýmu, do oranžova laděnýmu, obrazu dominoval výbornej záběr na planoucí šoustající těla. 



Poznámky k tomuto příspěvku
Smetiprach (Občasný) - 24.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Lola (Občasný) - 24.4.2006 > co ty mas s tim koureni...ze by tady byl nejaký závislák??? Hmm opakování vět nazačátku a nakonci...nebylo to tady už?
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 24.4.2006 > Lola> drahá, závislák jsem, ale tady se objevila tráva na níž teda opravdu nejsem :)

a opakování je matka moudrosti :))

ne, heleď...to co sem dávám jsou díla již poněkud staršího data (v rozmezí cca roku a půl)... a pani Vlková s touhle maj rozestup přibližně ten rok, viš :)
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 25.4.2006 > Já chci celou dlouhou povídku, nikoliv jen ukázku!

Doporučil 
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 25.4.2006 > Vihar> nemůžu sloužit...víc z toho nevykřešu
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 25.4.2006 > Zkus s tou partou navštívit rozvodnu VVN. Takové výkonové trafo ve zkratu srší nejen nápady..
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 25.4.2006 > Vihar> fakt ftipný
<reagovat 
Pilar (Občasný) - 29.4.2006 > mám takovej zvláštní pocit,drahá, že tohle bylo první,co jsem od tebe četla.ani se mi to moc nelíbilo, ale zaujalo,a tak jsem četlá dál...a víš jak to dopadlo:-)
Body: 4
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 29.4.2006 > Pilar> četla? já to měla pod alternickem... :o
<reagovat 
Pilar (Občasný) - 30.4.2006 > no právě.tos mi řekla až potom, že to je tvůj alter:-)
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 26.4.2006 > nejvíc mě dostalo jakožto puberťáka ve výslužbě tohle:
"...pohled na sliny tekoucí na její záda je na zvracení"

povídečka je jako vír ve vaně, jako tanečnice, zatočená v čase jako ocasohryz. Končí tam, kde začíná. To se mi na její výstavbě líbí nejvíc. Proto jí doporučím.
Ovšem nevytěžila jsi naleziště do hloubky, tak bodík dolů.

Připomíná mi prostředím důvěrně známé seřaďovací nákladové nádraží Praha-Bubny, jeden z dobytčáků tam stál rok a půl odstavený po požáru.

technické:
dobytčák má malá okna a ty sou navíc hodně vysoko.
ve školních tabulkách sice neuvádějí bod vzplanutí levné vodky, přesto jsem na pochybách, zda-li je dostatečně nízký, aby chytla od vajglu.

psát někomu otevřenou kritiku, to je jako šťourat se dotyčnému v nose.. tak já už raději přestanu
Body: 4
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 26.4.2006 > Vihar> je to fikce...to je asi všechno, co ti na to můžu říct... taky nejsem chemik, ale s radostí hltám akční filmy a tam máš podobnejch kravin dost :) (a kdo řikal, že tam zároveń někdo nehodil něco ohnivějšího?) :)

naleziště bylo vytěženo dost...kdosi mi tuhle povídku chválil právě kvůli její stručnosti :)

ach ano...hlavně mi řekni, rpo koho je to šťourání v nose nepříjemnější...jen si to představ :)
<reagovat 
 back (Občasný) - 29.4.2006 > Vespa> Slabší odvar Měrky v sukních.....
<reagovat 
 back (Občasný) - 29.4.2006 > back> Vihar, delší kritika než povídka. Já nevím...
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 29.4.2006 > back> ach, děkuji...tož někdy se podaří
<reagovat 
 Vihar (Občasný) - 2.5.2006 > back> Vzato doslova, Natálku jsem ještě v sukni neviděl.. :o)
(Ale určo by jí slušela)
<reagovat 
 back (Občasný) - 2.5.2006 > Vihar> Ano. A co korálky ?
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 2.5.2006 > Perlový náhrdelník?

<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 2.5.2006 > Vihar> tak pánové...tohle si děte řešit někam jinam
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.5.2006 > viz dobytčák, vodka a vajgl - navíc z jointa - skorodokouřeným odhozeným jointem z deseti pokusů z deseti prostě nic nezapálíš :-)

v akčňácích je podobných blbostí možná dost, ale takhle komplikovaně naskládaných do jednoho úkonu, který tvoří páteř pointy rozhodně ne

Body: 4
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 4.5.2006 > Václav Mráz> fajn...

už jsem vymyslel alternativu :))) jen nebejt líná to upravit...

dik :)
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 6.5.2006 > lacinou vodku nezapálíš ani zapalovačem.
Body: 3
<reagovat 
 Vespa (Občasný) - 6.5.2006 > Dog.White> jááá fííím...já su hroznej fabulátor :))) (a hlavně jsem strašně nevzdělaná...takže sorry...tohle dílko de zejtra pryč...proč já ho vlastně už nestáhla z éteru, to fakt netušim...)
<reagovat 
 Vihar (Občasný) - 8.5.2006 > Vespa> Opovaž se to mazat!!

Nezáleží na vzdělání - pokud jsi si nejsi jista, stačí to přeci vyzkoušet, ne? :o) ...teda, ovšem, pokud zkouška je bezpečná a neohrožuje mravnost, zdraví či život a tak..

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter