Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzhůru na seník
Autor: tomv (Občasný) - publikováno 3.5.2006 (00:39:28)


Poznámky k tomuto příspěvku
tomv (Občasný) - 2.5.2006 > Nikon F65, Nikkor AF28-80G, FUJI Superia 200
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 3.5.2006 > Já bych to udělala celé tmavší, hned by ty přepaly zmizely, kdo říká, že musí být zrovna poledne? A bylo by to tajemnější. Ale je to nádherné, doufám, že máš odtamtud víc fotek.
Body: 5
<reagovat 
 tomv (Občasný) - 3.5.2006 > Janahe> Ok, někdy to můžu sjet přefotit. :) Tohle bylo focené poměrně brzo odpoledne a bylo ostré sluneční světlo. Je to focené na jednom opuštěném statku poblíž JE Temelín, takže vzhled je dost různorodý. Můj včerejší portrét zombuxe je právě odtamtud, stejně tak jako můj zítřejší portrét, který akorát čeká na půlnoc. :)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 3.5.2006 > Škoda přepalů, jinak slušný.
<reagovat 
 tomv (Občasný) - 3.5.2006 > Fredy_Brown> Což přepalů je škoda, ale tam to jinak nešlo, byla tam moc tma. Radši jsem obětoval přepálený okýnko, než utopit půlku fotky v černé... Ještě mně teď napadá, že jsem si mohl přiblesknout, to mně nenapadlo. Na tu vzdálenost by to zvládnul i integrovanej blesk. Sakra. :) Tak příště.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 3.5.2006 > tomv> No já nevím, osobně by byl na blesk dost opatrnej, je to docela škůdce. Dobrá věc je vyfotit stejnou fotku na různej čas a pak to softwarově slepit, ale chce to stativ.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 3.5.2006 > slušný motiv zabitý nezvládnutím světelných podmínek...
pokud si voláš negativ sám, chtělo to exponovat na nejtmavší místo a brutálně zkrátit čas vyvolávání a pohyb při vyvolávání omezit... pokud ne, není jiné pomoci, než to zkusit znovu... :-)
<reagovat 
seth (Občasný) - 3.5.2006 >

takže ty přepaly nic moc.

Taky by možná mohlo jít vidět celé okno.ale jinak líbí


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter