Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsoucno a nicota
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (17:47:08)

Zázraky jsou součástí našeho života každý den, každou minutu, někdy mohou ale ve víru dění zůstat nepoznány.

 

 

Jsoucno a nicota

 

 

Tma, černota, nic…

 

Dlouhou dobu se nedělo vůbec nic. Nicota se rozprostírala všude kolem. Nicota …

 

Náhle se ozvala ohlušující rána. Z ničeho nic. Bum, prásk. Obrovská exploze světla a barev. Barvy jsi vždycky miloval. Chtěl jsi malovat lepší svět, barevnější, veselejší, zářivější.

 

Věděl jsi jak, nikdo Tě to učit nemusel. Svojí malou ručkou jsi držel štětec a maloval, obrovské barevné obrazce. Smál ses, rozdával jsi radost všem okolo.

 

Bum… zase ta obrovská rána, oslepující světlo a … nic, nic už necítíš…

 

A opět se všude kolem rozprostřela temnota. Mlhavě sis vzpomněl, že jsi chtěl změnit svět. Svět svými barvami a úsměvem.

 

Díváš se nepřítomně, pak se uvnitř Tebe něco zlomilo. Vidíš malou bílou tečku a ta se začne zvětšovat, a je větší a větší…

 

Nádherné světlo a jas. Můžeš zase malovat. Vzít štětec do ruky a malovat lepší svět…

 

Jsi tím, kým jsi vždy býval a děláš to, co jsi dělat chtěl. Už víš, mnoho lidí miluje Tvé obrazy, barvy, výpověď Tvé duše.

 

Chtělo se mi Tě políbit za tu radost, kterou jsi přes všechny temnoty oprášil.

 

Mám od Tebe doma na zdi obraz. Je na něm duha, most přes řeku a malá prázdná loďka. Ráda se na něj dívám, mohu se přenést do jiných míst a snít…

 

Snít o širém vesmíru a jednom malém chlapci, kterému se splnilo dětské přání.

 

Věřil v zázraky a nikdy nevykročil zpátky k nicotě.

 

Proto mu jsoucno dalo prožít přání jeho duše.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Bajata (Občasný) - 11.7.2008 > zirael> nevím, máli smysl reagovat potak dlouhé době, ale kdyby nebylo..,,malých blízkých..,, nebylo by ani ,,velkých,, a dalekých.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.5.2006 > Bell> Díky za podporu. :-) Já už na tohle moc nereaguju, protože co taky na to říci, že.
Já když mě něco neosloví, tak se to nikdy nesnažím snižovat nebo dělat z autora blbce, někdo hold ano, ale nakonec je to jeho problém.

nádherný den :-)))
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 5.5.2006 > Bell> Milý uzvoněný zvonku, už dlouho mi nikdo tak krásně nenadával jako ty. Formulovala jsem to předtím špatně, mínila jsem směrem k Opíječi tchýni toto: plýtvání časem je rozdávání jedniček pod tímto příspěvkem - a to proto, že dívky Kyra, Lola a sibyla mají svoje specifické umělecké vidění a bohužel/bohudík naprosto nemají zájem na něm něco měnit. ...zamýšlela jsem se teď, co ti tak ještě napsat k té roztomilé reakci. Že by taktéž něco o aroganci a netoleranci? Ale ne. Jen že totem není charita, kterou z něho neustále děláš. Totem je boj. :) (jo! nemám mindráky).
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.7.2008 > Bajata> :-))) No já myslím, že reagovat můžeš. Já si to čtu, tak je to spíše asi pro mě. A malou blízkou skupinu stále mám a o to asi jde.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.5.2006 > zirael> Totem je boj???

Já jsem myslela, že umělci se spíše podporují než srážejí.

Jo a jinak, třeba na nástěnce u výtvarného kroužku bych viset mohla i když nejsem ta Maruška. hi hi

Dnes už světoznámý spisovatel Robert Fulghum visíval na ledničkách, tedy on ne, ale jeho díla. A kam to panečku dotáhl. Kloubou dolů. Jinak on patří k mým oblíbeným autorům a i jako člověk je podle mě velmi výjimečný a lidský. :-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.5.2006 > zirael> No a jinak já jsem trošku věkově asi jinde než Kyra a Lola, což mě nevadí, protože s nima si rozumím. :-))) Tvorba sbližuje, o věku to přeci není. Jo a já se měním stále, život není stálý. :-) To jak jsem to myslela - tak já píšu spíše pro lidi co jsou zaměřeni trošku duchovně ne pro materialisty, ale narozdíl od Tebe tu nikoho neurážím. Myslím, že snad mohu psát pro koho chci, ne?
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 5.5.2006 > zirael> 

Boj ? No podívej, jestli chceš bojovat, tak si namaž kvér a mazej do Iráku nebo Afganistánu, tam tvé bojové choutky budou naplněny měrou vrchovatou. O co tu chceš sakra bojovat ... proti komu ... asi proti všem ...  Zirael Jirásková


Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 6.5.2006 > Jako vždy jsi mimo mísu, ne já jsem tu někoho napadala. Bez mé přátelské pomoci se jistě obejdou, jen nevím kolik tvých přátel by se obešlo bez tvých deseti nicků (nechce se mi je všechny vypisovat) a bez tvých dublovaných doporučení - to je to co tě štve, že to prostě vím - proto ty útoky. Prostě je tu najednou někdo kdo tu vaši zakonzervovanou partičku místních celebrit kritizuje, zločin přímo hrdelní. Co se týká předvádění co kdo umí pak vřele doporučuji tvoji tvorbu, kde nemáš ani odvahu se podepsat svým nickem Mavis Crue, našlo, zase ztratilo, Qudlititi a pod. Co kdybys dělala, že tu nejsem - taky řešení
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 6.5.2006 > Bell> 

Ztratila nemůže dělat, že tu nejsi, stejně jako já, stejně jako jiní - blbost totiž popouzí k reakci. Pleteš se v takové spoustě věcí, že je to až úsměvné (a především v tvé víře ve svoji neomylnost).

Takže: Napadala jsi tu už kolikrát kdekoho - tady konkrétně mě coby arogantní nánu, což mě sice neuráží, ale za "napadání" se to jistě označit dá, že? Mohla by sis po sobě někdy v klidu přečíst vlastní reakce - zjistíš, že tebou propagovaná slušnost a zdvořilost je v drtivé většině přítomna u druhé strany, ne u tvojí.

To, že si myslíš, že je tady nějaká "zakonzerovaná partička celebrit", která se třese o své zahřáté židle pod bičem statečné revolucionářky Bell..., tak to ještě neznamená, že to tak je. Tj. není.

Navážet se do multinicků... - má je kdekdo, jistě i tvý oblíbenci, a většinou neznamejí nic jiného než hru v rámci internetu, variaci osobních rysů rozdělenou pod různá jména. Prostě Bell... zkus se ve svém vzteku a svatém rozhořčení zastavit, vydechnout a začít myslet.


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 6.5.2006 > zirael> 

Ztratila nemůže dělat, že tu nejsi, stejně jako já, stejně jako jiní - blbost totiž popouzí k reakci.

 

Ano souhlas - to je taky důvod proč jsem reagovala - takže teď už jde jen o to která z nás dvou je blbější. To je řevu - ono šlápnout na kuří oko bolí co dámy Skvěle se bavím, klidně štěkejte dál. Když je pro tebe Totem boj, tak máš problém ty a ne já. Pro mě je to zábava.

Jen je mi líto, že zasviňujete prostor pod cizím příspěvkem - pod tím mým to bylo skvělé (bavila se celá rodina), ale tady je to poněkud nefér vůči autorovi. 


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.7.2008 > Bell> ..někdy mám z redaktorů podobný pocit, ale myslím..že slušně řečená kritika ,třebaže ostrá,,udělá více než tato debata. Navíc si myslím, že o uražené ego se jedná u všech zůčastněných této debaty. Kdyby tomu tak nebylo, neřešily by jste to veřejně a především ve výsostných vodách Sibyly. Jen tak mimochodem, zeptal se jí někdo, jestli si může takhle špinavé prádlo vyprat u ní, v jejím bytečku?
Nechápu, proč se snažíte jiným autorům a zvláště novým, začínajícím, vnutit své způsoby tvorby. Kritizujte!!! TO ANO !!! ale neurážejte a neponižujte!! Jsem nesmírně rád, že jsem našel konečně místo, kde mohu ventilovat své myšlenky a názory otevřeně, bez obav. A jsem vděčný za každé slovo kritiky. Zvláště té ,,ostré,,,protože kupředu mne nedostane ten, kdo mne plácá po rameni, ale ten, kdo mne kope do... ,, jen musím porazit své ješitné ego a oprávněnou, upřímně vysvětlující kritiku přijmout. Zamyslet se. Stejně tak je nutné se zamyslet, je li má kritika opravdu kritikou, nebo pubertální vulgaritou, kterou se snažím vynést vzhůru své namyšlené JÁ..a tím sdělit všem..: JÁ TO JSEM.. (kdo všemu rozumí) bez rozdílu jedná li se o redaktora, šéf redaktora či ,,pouhého,, autora. Každý člověk je osobnost, která zasluhuje úctu.Dokud on sám tuto možnost nezahodí. Pak ale nevidím jeden jediný důvod, proč se takovým....(člověkem) zabývat. Proto prosím, najděte si svá kolbiště na soukromém pozemku a důvěrně.
Dokud si vás vážím nejen já, ale i celá řada dalších, vzácných lidí. Díky moc.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.7.2008 > Bajata> Ahoj, díky za reakci. Ale asi má na starší příspěvky cenu psát pouze, zda se líbí nebo nikoli apod.
Nemá cenu tu vířit nějakou starou nesmyslnou debatu.
:-) pa pa
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter