Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Ach moje milá zahrádko, nejlépe je mi tady"
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 18.5.2006 (08:56:52)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hermit (Občasný) - 18.5.2006 >

výborné, včetně názvu, líbí moc.

(je to asi i proto, že cítím, že ta fotka je autentická, že jsi to nějak hodně ty.)

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 18.5.2006 > Proč tak malá zahrádka? Limit je 800 pixelů.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.5.2006 > Minerva> Dík za upozornění, já se držím původních 600x600, nečtu si pokyny stále znova. Kdy se to změnilo? Ostatně když na ni klikneš, je větší.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.5.2006 > Janahe> Někdy. Půl roku jsem tu nebyl, tak někdy mezi tím. I velikost v bajtech může být o cosi větší.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 18.5.2006 > tedy až na ten titulek... :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.5.2006 > Periskop> To je citát z Hrubína a má svůj význam.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 18.5.2006 > Janahe> že je to Hrubín mi nedocvaklo (přiznám se, že mě napadl Čapek, Zahradníkův rok), šlo mi spíš o to, že na mě působí tak trochu naivňoučce a nespojuje se mi s tou fotografií, ale to je čistě subjektivní názor, hodnotil jsem fotku samotnou... doufám, že se tě to nijak nedotklo... :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.5.2006 > Periskop> 

Jistěže naivňoučce,  to je totiž   Pohádka o Květušce a její zahrádce, dětská literatura. Ke Květušce se nastěhuje  baba Zimice, děsně jí tu zahrádku zdevastuje, ale Květuška tam vytrvale leze a vždycky si vzdychne: "Ach moje milá zahrádko, nejlépe je mi tady"

A Zimice ji nutí dělat sněhové koule k obědu, což mi ty pampelišky taky tak trochu připomněly.

Ale celkově mi to připadá spíš jako hřbitov než jako zahrada (taky jsem uvažovala o názvu: To není hřbitov, to můj sad - to je zase Erben)


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 18.5.2006 > Janahe> :-))
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 18.5.2006 > mně se ten příběh o názvu líbí moc
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Stáňa (Občasný) - 18.5.2006 > líbí moc, na zahrádce, kde kvetou pampelišky a posléze poletuje chmýří je vždycky krásně :))

(jen bych nechtěla mít vedle SVOJI zeleninovou či květinovou zahrádku)


Body: 5
<reagovat 
trew (Občasný) - 18.5.2006 >
Body: 2
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 19.5.2006 > Pěkné, akorát přemýšlím, co má být u těch kolíků - hroznové víno??:) Jestli jo, tak dofotit a rychle okopat, jinak se s tím za pár týdnů nedomluvíš:o))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter