Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Housenka z kolekce Z přírody
Autor: Život (Občasný) - publikováno 16.5.2006 (22:48:14)
následující v kolekci>
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Pouhypatlal (Občasný) - 17.5.2006 > Má dobrý páčko ... fotka pekna ...
<reagovat 
tomv (Občasný) - 16.5.2006 > Pěkný makro, škoda, že má ten zadeček mimo pole ostrosti...
Body: 5
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 17.5.2006 > tomv> myslím že to až tak nevadí, naopak. kdyby bylo ostrý všechno kromě pozadí tak by to nebylo tak dobrý - imho
<reagovat 
xmark (Občasný) - 17.5.2006 > Pěkný objekt, dobrá póza! Hloubka ostrosti tak akorát, se světlem by to chtělo ještě zapracovat, a hlavně: postprodukce to neskutečně kazí - artefakty komprese, podivný rámeček...
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > xmark> Díky. Ten rámeček to byla nešťastná chyba při dávání sem a nepřišla jsem na to, jak se jí zbavit, tak jsem to bohužel už nechala. Ale co myslíte tím "artefakty komprese"?
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 21.5.2006 > Život> Jde o charakteristické projevy ztrátové komprese formátu JPEG - např. vznik ohraničených jednobarevných ploch na rozostřeném pozadí (zde zelené čtverečky a obdélníčky) a neostré vykreslení jemných detailů s vysokým kontrastem s deformací okolního obrazu (zde kolem chlupů housenky).
Artefakty vznikají vždy, pokud není snímek uložen v bezeztrátovém formátu (TIFF, BMP). Otázkou je míra jejich zřetelnosti - a u tohoto obrázku jsou zřetelné jasně.
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > xmark> Aha, děkuji za vysvětlení.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 23.5.2006 > :-) pěkná fotka :-)
Sice mám raději jiné objekty než housenky, ale povedla se Ti. :-)
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 17.5.2006 > Ten rámeček se fakt nepovedl, ale housenka moc
Body: 5
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > Bell> Díky. S tím rámečkem máš pravdu... jenže prostě jsem to při vkládání sem zvrtala a neuměla napravit, takže..
<reagovat 
 Život (Občasný) - 28.5.2006 > Bell> Díky moc
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 21.5.2006 > Život> Najeď si nejlépe na svoji poštu, vlevo máš vložené příspěvky - vybereš a stiskneš EDITOVAT opravíš a je hotovo. Příště Jde o obrázek, rámečky se snad nehodnotí.
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > Bell> Dík za radu. :) Rámečky se nehodnotí, jen můžou celkem úspěšně kazit celkový dojem.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 21.5.2006 > Bell> Rámečky se hodnotí - je to součást finální prezentace díla. "Digitální" (tj. na netu publikující, lhostejno zda fotí digi nebo na film) fotograf by měl umět zhotovit záběr, dostat ho do počítače, provést nezbytné úpravy (ořez, jas, kontrast, barevné podání, zmenšení, doostření, orámování...) a předložit příjemci.
Analogicky například u filmu nejde jen o výkon herců a kameramana, podíl střihu, ozvučení, vizuálních efektů atd. na celkovém dojmu je nezanedbatelný.
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > xmark> Já s tím souhlasím a té chyby si vědomá jsem.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 21.5.2006 > xmark>  máš pravdu, už mlčím a jsem hodná - blbě jsem se vyjádřila - spíš jsem chtěla říct, že se mi ta chlupatice líbila a na rámeček moc nehleděla -  Rámeček to je tak jediné co v PS umím - z fotek vyždycky vyjde něco tak děsného, že se na to nemůžu koukat ani já coby autor
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 22.5.2006 > Bell> Jasně, vždyť si rozumíme :) To já s tím rámečkem musel dodat, jen tak pro pořádek.
<reagovat 
 Život (Občasný) - 28.5.2006 > xmark> V pohodě :)))
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 16.6.2006 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter