Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci 5 z kolekce Můj ne
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 11.6.2006 (12:01:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
sveřepes_umřetý (Občasný) - 11.6.2006 > hehe
<reagovat 
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Minerva jede...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Alík Úchylný> 

Nejede, on se jen tak internetově mlčky uculuje a nechává nás, abychom se tak dlouho pachtili s interpretací, dokud nám nedojde ... no to ještě nevím, co nám má dojít. Až mi to dojde, budu dělat taky celošedivé fotky.

 


<reagovat 
 Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Ale jo, já tuhle sérii beru jako takové poškádlení, pokus, kolik lidí se na to nachytá, kdo si v tom co "najde". Jednou jsem udělal něco podobného, byť jsem neměl takovou výdrž :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Alík Úchylný> Poškádlení, poškádlení, jenže jemu už to asi zůstane.  Začínal propracovanými panoramaty, které lepil z desítek až stovek jednotlivých snímků, pak chytil umělecký dech a tohle je  vrchol jeho uměleckého vývoje. Teda byla to vskutku strmá cesta vzhůru, nelze se divit, že mu prostý člověk nestačí.
<reagovat 
 Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Tak to je dobrý, když jsem tak před rokem poprvé přemýšlel o svém druhém působení na Totemu, sledoval jsem fotky a utkvěl mi Minervův podchod z rybího oka. Že to je ta samá osoba, která teď fotí lampy a potažmo ještě méně, mi došlo až teď, když jsem si sjížděl na začátky jeho tvorby zde. No, tomu říkám pokrok!

Snad, jednou, za pár let, třeba ho docením, pochopím, ale to on už zase bude někde jinde...
<reagovat 
skold (Občasný) - 11.6.2006 > tak jeslti si v tom kažedj má najít to svíé, tak já si v tom nenašel nic krom šedého nic a proto to taky tak hodnotím
Body: 1
<reagovat 
Estel (Občasný) - 11.6.2006 > LOOOL
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Tenhle obrázek mě docela rozladil. Bez ohledu na to, co tím autor chtěl a nebo nechtěl říci (on tím ostatně chtěl říct, že nám nic říct nechce, jasně to plyne z předchozího vyjádření; zvláštní na celé věci je jen, že mu kupodivu záleží na tom, abychom pochopili, že nám nic k pochopení nepředkládá), na té šedivé ploše jsou příšerně vidět všechny fleky a kazy na mém monitoru, fuj tajbl, já si vážně musím koupit nový.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Mě se to taky stává. Zkus ho utřít mokrým hadrem a vyleštit novinama. Já to tak dělám a pomáhá to.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Zvláštní? Co ti na tom, prosím tě, přijde zvláštního? Ono ti to spíš sakumprásk všecko přijde takové divné, že. Doopravdy ani divné ne, jenom nevíš co vlastně na to říct, tak řekneš "divné". Na monitor zkus hadr.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Minerva> 

Jo, všechno mi přijde divné, to je fakt. Celý svět je divný. Ale že nevím, co na to říci, to by mi nevadilo, ono se vždycky něco najde, kdyby bylo náhodou potřeba. Což být nemusí.

Kupříkladu mi přijde divné, že to skleněné na monitoru není sklo. Prý. A že se nesmí mýt jarem ani ironem či jiným obvyklým prostředkem, to mi přijde divný. Skvrny na mém monitoru nejdou smýt, jako nejde smýt vina za spáchané zločiny. Takže dávám přednost obrázkům strakatým.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Sklo to samozřejmě je, alespoň na CRT. Na LCD možná ne, o tom nic nevím. CRT se mohou mýt jarem, mohou se mýt okenou, sám to tak dělám. Nesmí se dřít ničím s pískem a vlastně vůbec se nesmí dřít, aby se neservala antireflexní vrstva.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Jde. Stačí si je sedmkrát protrpět .o)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Minerva> LCD nemám, pískem jsem to nedřela, jen jakýmsi prostředkem na povrchy v domácnosti, okna, skla, zrcadla, obrazovky. Jmenuje se to Blast off. A mám celý monitor odřený.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Samé novoty. Když musíš mít doma místo jaru a okeny cizácké blastofy, tak se pak nediv.
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 11.6.2006 > Mně osobně to přijde docela vtipné. Předtím jsem pociťoval určitou nelibost nad některými snímky osvětlovacích těles, teď můžu být spokojen s čistým projevem a dokonalou kompozicí, vytknout můžu snad jen mírnou vinětaci objektivu autora
<reagovat 
Bell (Občasný) - 11.6.2006 > ten vršek mi přijde trochu přepálený - možná by to chtělo i pohrát si se zaostřením střední části a ořez taky nic moc, středovou kompozici nemusím, ale jinak geniální - nemám slov mistře
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 11.6.2006 > Jako že jsem tu byl.
<reagovat 
tomv (Občasný) - 11.6.2006 > To je buď fotografie vinětace, nebo případně dokumentace toho, co vidí foťák při kalibraci bílé. :)
<reagovat 
JJJARO (Občasný) - 12.6.2006 > Připadá mi to jako spolupráce při tvorbě budoucí kolekce: http://www.totem.cz/enda1.php?a=141606 a ono neposlechlo a odešlo.
A takové fotky,jako je tahle, mám nafoceny minulé pondělí ze Sněžky, takže za tou mlhou je jinak vidět daleko, jen ji rozehnat :) .
Opravdu to ve mě vyvolává moc představ - i to zastřené myšlení, rozhled, obzory, inspiraci, začátek nebo konec...na počátku byla tma...Ono se z toho ještě něco vyklube :d .
Myslím, že mi tohle dalo víc, než nějaký "výcvak" :-))) a o to asi autorovi šlo-zamyslet se, takže za prohnání mozkových buněk dávám 5 :---)))))))))) a plně doporučuji všem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.6.2006 > Dramatické vyvrcholení celé kolekce. Nejlepší lampa žádná lampa. Autor touží po volnosti, svobodě, po horizontu neposkvrněném civilizačními artefakty!

Jsem si vzpomněl na hodiny literatury, kdy nám češtinářka naprosto nevzrušeným hlasem deklamovala podobné rozbory, tak jako generacím studentů před námi. Po letech už z toho zbyla jen prázdná slova, jejichž význam se rozpustil v čase, stejně jako souvislost s inkriminovanými díly.
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 13.6.2006 >

---šedé jak průměr TOTEMu.-)---či stále nějaké něco o ničem a v řečech dvojnásob...


<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 13.6.2006 > Jak zminimalizovat minimalismus? Na provokaci slabé.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 13.6.2006 > DObrý autorův počin pro kritiky - jak je dobré znát dějiny umění, abychom neobjevili již objevené a nekritizovali již dávno kritizované.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter