Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U Karlova mostu z kolekce Praha
Autor: tsunami (Občasný) - publikováno 21.5.2006 (01:45:34)


Minimalista (Občasný) - 21.5.2006 > Zajímavá fotografie ranního města. OPravdu zprvu připadá trošku zmatečná - díky větvím vpravo - ale ony jsou vhodně vyváženy jiným větvovím vlevo, navíc snad symbolizují prodírající se světlo tak, jak se náš pohled prodírá větvemi směrem na pozadí. Zajímavě vyznívá rozsvícená lampa, teď se dívám pozorněji, snad už ani není rozsvícená - přesto strhává na sebe hodně pozornoati. Nevím, zda je to dobré či nikoli. Zajímavý kontrast mezi černým popředím a pozadím v oparu. Tak nějak podobně mi vycházel letošní zimní smog. Zde mi to opravdu nepřipomíná ráno. Jak jsem včera dosti zkritizoval autorovu minulou fotografii (Na Valech), tak musím uznat, že včerejší (i přes některé problematická místa) plně evokuje ráno, počátek nového dne. Je cítit enegrii probouzejícího se města. Zde toto necítím, akorát přemýšlím, zda se jedná o opar či o dobře zobrazený smog. Ráno mi to bohužel nepřipomíná. Velká chyba - neostré větve v popředí. Kompozičně - docela dobré.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter