Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA ŠIKMÉ PLOŠE
Autor: MARYLA (Občasný) - publikováno 8.11.2001 (20:05:02)
NA ŠIKMÉ PLOŠE

Bála se. Hrozně. Strašně. Prostě nepopsatelně.
Jak se jen mohla do něčeho takového namočit !
Polévalo ji horko. Běhal jí mráz po zádech.
Určitě ji chytnou. Věděla, že dříve či později se to musí stát. Bylo to nevyhnutelné.
Možná by se z toho mohla nějak vylhat ? Ne ! Určitě jí to neprojde.
Z téhle situace nebylo východiska. Věděla to. A proto se tak bála.
Nenápadně se podívala ke dveřím. Zatím tam nebyl nikdo, koho by se musela obávat. Skutečně ? Nebo snad některý z těch lidí... ? Ne, hloupost, z toho všeho začíná trpět stihomanem.
Kdyby se tak mohla někam schovat ! Ne, není kam. Ani se schovat, ani utéct. A kromě toho, jakýmkoli nápadným chováním by na sebe jen upoutala pozornost.
Podívala se na hodinky, a potom za okno.
„Žeby přece jen...?“ napadlo jí.
Ale právě v této chvíli se za dveřmi objevil člověk, kterého se obávala. Za chvíli ji odhalí. Nejhorší na tom bylo, že on prostě dělal svou práci.
Ještě jednou se podívala za okno. Musí to risknout! Nemá jinou možnost.
Vstala a šla ke dveřím. Snažila se tvářit lhostejně. Snad si jí ten člověk v uniformě nevšimne.
Vlak zastavil.
Když vystoupila, měla chuť otřít si pot z čela.
„Už nikdy!!“ řekla si. „Už nikdy nepojedu vlakem bez lístku!“



Poznámky k tomuto příspěvku
Dementhor (Občasný) - 8.11.2001 > Docela slušně napsaný. Ale taková stíha z takový banality? Tedy, možný je ledacos, ale napsaný to vypadá trochu nepravděpodobně...
Body: 1
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 9.11.2001 > Dementhor> Díky za názor.Jo já vím, je to blbost. Jenže to byl záměr, mělo to prostě mít nečekaný závěr, jestli mělo, to samořejmě jako autor nemůžu posoudit.A možné to je, když se člověk do takové situace dostane neúmyslně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter