Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Puberťák
Autor: Vihar (Občasný) - publikováno 25.5.2006 (09:48:41)


ztratila (Občasný) - 23.6.2006 > V rámci objektivity jsem přečetla znovu celý text. Jako základní chybu vidím fakt délku – je to příliš užvaněný, zahlcený slovama. Nejde snad o to napsat text co nejdelší, ale co nejlepší... Občas, když vypravěč poznamenává cosi hlubokého o životě, vazní to hrozně automaticky, lacině a banálně. A pořád to na mě působí jako jakási převyprávěná historka – podobně vyznívají některé texty zdejšího dog whitea... Za chvíli si začneš říkat: probohas, jak dlouho ještě...

A teď k fóru:
Tvý počínání mi nedává smysl. Snažíš se Václava vytahat za uši, ačkoli tvůj text jasně hodnotil spíše pozitivně, textu se věnoval a slušně, srozumitelně a věcně ho připomínkoval. Navíc to děláš přestě tím zůsobem, který u VM kritizuješ: předhazuješ mu, co by podle tebe měl dělat a jak se chovat, protože se chová úplně blbě. Přemýšlím, kdo byl tak hloupý, že zahrál anonymního čtenáře... :) - přijde mi to nedůstojné, bylo yb fajn, kdyby se ke svým slovům přihlásil!:) Redaktor leckdy citlivým a chápavým zahradníkem být nemůže a nemusí. Redaktor není žádný pedagog, výchovný pracovník, nemá v popisu práce být hodný. Měl by být slušný, pomáhat autorům s provozními problémy, s tvorbou, hodnotit, chválit a vyzdvihovat nedostatky. Ne říkat někomu, že je dobrej, když není. Nebýt vulgární, neubližovat, ale ani nemazat lživě me kolem huby, nepřetvařovat se – snažím se o to. A Václav Mráz takový při hodnocení příspěvků zpravidla bývá. PRAVOPIS: že ti někdo vytkne hrubky, není nadutost. Pravopis je taky takovou malou informací o tobě: že ti někdo vytkne v čem děláš chybu je pro tebe snad přínosné, nebo ne? Pravidla napříč servery pro nás nejsou relevantní, každý server má svoje pravidla. Na Totemu lze publikovat texty bez omezení, nefiltrují se, navíc i přestože próza je tu v menšině, mají ji na starosti tři celekm vytížení redaktoři. Kdybychom měli navíc opravovat pravopis všech článků, už bychom nemuseli dělat jiného... Ostatně napalo tě, že jedním z typů uzavřených komunit můžeš být i ty sám, uzavřený ve své krustě v rámci jakékoli skupiny? Úplně nechápu tvůj výstup: cílem přece není apriori chválit, ale hodnotit, ne se hádat, ale najít společné východisko – nebo se alespoň pokusit obhájit svoje stanovisko. Nicméně být pořád ten pro establishmentu vymezený outsider je fajn: je to velmi pohodlný a snadný, zapojíš jen srdce, hlava může zůstat spát...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter