Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Našel jsem
Autor: Filip B. (Občasný) - publikováno 3.6.2006 (00:39:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
Esencia Smrti (Občasný) - 3.6.2006 > kam ty na to chodíš....najsilnejšia je šiesta, zreteľná..výrazná..a vôbec krásna..možno ešte prvé dve a posledná..zvyšok zaniká..
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 3.6.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
-mds- (Občasný) - 3.6.2006 > jo, samostatně jsou první a poslední dvě celkem solid. narozdíl od těch posledních dvou maj ty první dvě i ňákej nápad (i když možná spíš jen nalezenej, než vytvořenej, ale hledání se cení :). tak nevim, za celek tak 2, za ty dvě první ti to kliknu :)
Body: 4
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 3.6.2006 > Mně se hodně líbí první fotka, ale zbytek mi příde minimálně hezkej. Ale také souhlasím s Esenciou co se týče toho zanikání.
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 3.6.2006 > Fajn série... pro mě nejvíc předposlední
<reagovat 
seth (Občasný) - 3.6.2006 > určitě předposlední..zbytek podle mě moc splývá ,asi bych nešel do černobílé
Body: 5
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 3.6.2006 > moc pěkná kolekce ze které si každej něco vybere...rozhodně bych nešel do barvy...
Body: 5
<reagovat 
hidiot (Občasný) - 3.6.2006 > ...best je třetí....osamocené...zrezlé a zarostlé....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zombux (Občasný) - 3.6.2006 > kompozičně to je super, jen je na tom jasně vidět že to je digitál a desaturovaný, nejsem si jistej jestli to u černobílý fotky působí dobře
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 3.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 3.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 3.6.2006 > Asi miluju tvoje fotky.....
Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 3.6.2006 > bye_die> Škoda že né mě....
<reagovat 
 bye_die (Občasný) - 3.6.2006 > Filipb> Tvoje fotky jsou tvoje osobnost takže svym způsobem taky:-))
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 3.6.2006 > u mě to vyhrály ty zaměřené na detail...
Body: 5
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 3.6.2006 > Jako série - úplně špatné řazení (detail - celek - detail). Snad by to šlo tak řadit při výstavě -pověsit na zeď, ale ne tady. Jsou dvě možnosti řazení: A/ od celku po detail (např. fota č. 4,6,2,7 - ostatní vynechat, buď mají formát na výšku, anebo rozmělňují již zobrazené; 5-by byla dobrá na zakončení, ale je na výšku, vymyká se formátem; na začátek by byla vhodnější místo 4 č. 3, ale měla by být na šířku; toto navržené řazení má i logiku - od celku po detail, do přední části kola až po zadní). B/ od detailů po celek, který zobrazí, o jaký objekt a kde se jedná. Jednotlivé fotografie se mi docela zamlouvají.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.6.2006 > Zaujímavá séria. Môj favorit je číslo dva, len ja by som dal viac miesta vľavo, menej vpravo, alebo len ubral vpravo, a trochu viac miesta hore. Neviem či si robil orez, alebo sú to takto odfotené fotky, každopádne páči. DVOJKA:)
Doporučil 
<reagovat 
sinenomine (Občasný) - 4.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Stálý) - 5.6.2006 > kazdopadne zaujimave. Zaujala ma ostrost ako ziletka. Tonalne velmi dobre zvladnute fotky, v predposlednej skoda prepalu, v tretej pekna perspektiva (pri tejto fotke by ma zaujimalo ohnisko a crop faktor)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter