Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Konstrukce alegorie z kolekce Perleťový ohnivák 2000
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 1.6.2006 (19:29:07)
další ve sbírce>

Kolik snílků probdí den tržištěm kuriozit! Komorní kvarteto smlouvajících

nese příchozímu květnaté schodiště.

Nechej se unášet příbojem pestrobarevných.Třpytivá políčka mnohosti parcelují pulty.

Šperky přízračných žádostí, myšlené kovy,

štiplavá zocelení, kujné cíly,

bazální ulity.

 

 

Vějíře větví akátu opakují

krajkové kresby hrotité, hrotité -

cizelérství kde ptáci tepou

jehlové trumpety

 

objemné vlny válejí zdlouhavě

dav chromovaných židlí

pravoslovné elipsy odpočívají / verš sepjatý

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
swedish_nigg (Občasný) - 1.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tahar (Občasný) - 1.6.2006 > Člověče vůbec tomu nerozumím, a přesto se mi to líbí.
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.6.2006 > Když od Tebe nic neočekávám, čteš se mi daleko lehčeji :o) ...a člověk si toho v textu beztak tolik najde. Tady sice považuju některá spojení až za přehnaně konstruovaná, případně psaná při stagnaci superega :o) ...ale je asociačně zajímavá...dráždivá...a taková Tvoje :o)
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2006 >

Tady se přidávám poznámkou k Taharovi:-)


<reagovat 
mperdik (Občasný) - 3.6.2006 > mně se to nelíbí, nebudu ale zasahovat. Je to chaotické a myslím, že né úmyslně
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 3.6.2006 > mperdik> Jen zasahuj, neupejpej se, neboť vím, že není na světě člověk ten ... 
<reagovat 
soňa (Občasný) - 5.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
-mds- (Občasný) - 5.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.6.2006 > floskulózní ;)
Body: 3
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.6.2006 > Václav Mráz> Že sem nedržel hubu.Ňáký épos bys nechtěl ?Kde končí lyryka( už z něho blbnu ) a začíná floskulizace ?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.6.2006 > Raimund> u tebe? ;-)))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.6.2006 > Václav Mráz> No samozřejmě.Za tím co píšu, si stojím.Čtenář může mít názory a pocity různé.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.6.2006 > Raimund> Já tě vnímá jako člověka, který experimentuje. Podle toho taky tvé texty hodnotím, pokud dávám hodnocení vysoké, tak u tvých textů to spíš znamená, že hodnotím podařený experiment, málokdy podařenou báseň.

<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.6.2006 > Václav Mráz> 

Pro mne jsou nejcennější tyto diskuze.I když mne někdy navedou k nějaké nepředloženosti nebo lumpárně.U této básně přiznám, že forma převažuje nad obsahem, takže úpadek.Ale co dnes neupadá, že jo.

Jak, pro zajímavost, zhodnotíš tento výrok : Božský princip samostatný svou ideou, vyčleňuje podstatné ne - já z absolutní nepodmíněnosti, aniž by byl věcí samou o sobě.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.6.2006 > Raimund> Nijak, protože odmítám přemýšlet v takovýchto rovinách - nemám rád filozofii. Absolutní já, já-ne já, božský princip... - huš :-)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.6.2006 > Václav Mráz> Chichichi, je to soubor slov, která nedávají smysl.Alespoň podle zastánců moderní logiky.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.6.2006 > Raimund> to takřka většina filozofických definic - dle zastánců moderní logiky, příp. zdravého rozumu ;-)))
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 13.6.2006 > Viz Tahar:-) plus poznámka, že na mě ta báseň působí takovým úplně zvláštním "kovovým" dojmem - pocit, který nelze dobře definovat, ale lze jej hodnotit.
Body a dop. patří právě tomu pocitu:-), neb občas se sdílnost a pocitovost cení stejně;-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 2 3 4 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter