Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nedospělé básně z kolekce Popsané křoví
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 17.12.2001 (00:11:38), v časopise 30.12.2001

Nedospělé básně
****************

Na chodníku páří se
dvě nedospělé básně.
Strhané šaty
spolykal dálkou májový vítr.
Ještě nikdo je neviděl oblečené ...
do papíru.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 17.12.2001 > Velmi zajímavé, velmi netuctové. Pěkné!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2001 > Skvělé, Petře!!!
Body: 5
<reagovat 
Print (Občasný) - 17.12.2001 > Opět jsem byl anonymní, koukám!:-(((
Takže znova: Skvělé, Petře!:-)))
<reagovat 
angilek (Občasný) - 17.12.2001 > Báječné!
Body: 5
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 17.12.2001 > Dobrej nápad!
Body: 5
<reagovat 
čtenář blbjenka na návštěvj - 17.12.2001 > fajn nápad
jéé... koukám, to už tu někdo napsal
tak jinak: kdo vzdechne po písních, jež nezrozeny zesnou...
nehodnotím, leč líbí
<reagovat 
čtenář Bořek - 18.12.2001 > Milý synu, nevím kde se to v Tobě bere, jen tak dál. Je to docela čtivé.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.12.2001 > Ale to je výborný!!! Nevím, co bych Ti k tomu více Petře řekl:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tomáš (Občasný) - 30.12.2001 > To bude asi žert, ne?? Dnes může člověk psát úplně všechno a ještě mu to někdo pochválí. Brrr
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.1.2002 > :o) Tome ... rád přijmu Tvé výtky ... ovšem trošku konstruktivnější, než pouhé "brrrr" :o)
<reagovat 
Samo (Občasný) - 14.1.2002 > HMM,souhlasim s Tomem,pisou sem samy pubertaci.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 14.1.2002 > Samo ... jak jsem říkal Tomovi ... rád přijmu konstruktivní kritiku, ale objektivní :o) tohle, co tu oba píšete je na ... ho ... uby :o)

a ... až mě přesvědčíš svojí tvorbou, že bych se měl sám nad sebou zamyslet ... opravdu se zamyslím ... zatím jsi Tvoji kritiku házím ... pod stůl :o)
<reagovat 
Samo (Občasný) - 14.1.2002 > Vis Petre,Ja mam kritiku rada.Ale lidi co se nekritizujou nikam nejdou.Takze tvuj pristup ke kritice me v mineni o tobe dosti utvrzuje.Bez zmeny neni zivota.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 14.1.2002 > ale Ty to špatně chápeš Samo ... já přijmu kritiku, víš ... ale takovou, která mě inspiruje k pokrokům ... ale to, co tady s Tomem říkáte je prázdné ... víš? :o) nemá to ani hlavu, ani patu ... a jak říkám ... až mě přesvědčíš, že píšeš nějak kvalitně, rád Tvoji kritiku přijmu ... zatím jsi mě opravdu nepřesvědčila :o)
<reagovat 
Čtenář - 2.2.2002 > Opravdu zajímavá - hezká.
"dvě nedospělé básně - nikdo je neviděl oblečené ... do papíru."

Takových mám víc.


Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.2.2002 > čtenář - KSTK
<reagovat 
wopi (Občasný) - 3.2.2002 > Tohle je výborné! Mnohem lepší než jiné věci s lepším hodnocením tady.
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 4.2.2002 > Mně se to líbí. Doufám, že tě neurazí kritika pubertálního laika, kterej se ještě nevyzná ve světě kvalitní poezie. Velmi jednoduché, ale důmyslné. Kvalita je rarita. Nevim, co by ještě lidi chtěli v básničce mít, aby se jim to zdálo dobrý..krom toho si nemyslim, že by poezie měla nějaký kritéra. Já tomu nerozumim, ale nemám ráda, když je to jen barevný blábolení o spanilosti hrnku od kávy a bez pointy. Mně by tohle nenapadlo;)
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 5.2.2002 > jeee ... děkuju vám :o)
KSTK, wopi a Alggiz ...
Alggiz ... nevím, o kterém laikovi píšeš ... co se Tvojí tvorby týče, nelze mluvit o laikovi ...
píšeš fakt výborně ...
tohle jsem psal v záchvatu surrealismu ... mam víc takových ptákovin, viz Delfská věštírna ... ale ne všechny skutečně mohu zviditelnit na Totemu :o)))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 5.2.2002 > A proč ne?? Jen houšť a větší kapky! :))
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 5.2.2002 > ...o tom si někdy popovidame;) Těšim se na podobné ptakoviny!!;)
<reagovat 
unseen (Občasný) - 7.2.2002 > Dobrý nápad....
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 10.2.2002 > No, podle mne musí básnické slovo v sobě "něco mít". Jako např. zde. Jinak ale preferuji rýmovanou (zvukově sladěnou) poezii, která zvoní, vrže, klape, teče, létá... nebo se jen pohupuje.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 11.2.2002 > kazdopadne dekuji za reakci :o)
<reagovat 
korunka (Občasný) - 17.5.2002 > Je to hezké,taky mě překvapuje,že některé básně stojí za to komentovat a mají pod sebou sotva pár slov, a některé i pro autora třeba nedůležité dokážou rozpoutat takovou diskuzi. Neřekla bych, že je tato nějak nadprůměrná. Řekla bych že je to jen jedna malinká věta, která vypadla z knihy, chtělo by to být součástí něčeho většího. Promiň jestli čekáš "hlubší" kritiku. Já jen píšu, co mě napadne po přečtení. A vím, že mě máš rád a že mi odpustíš:-))
<reagovat 
Evíček (Občasný) - 21.4.2003 >

JSI MOJÍ INSPIRACÍ...KDY TO V MÉM TĚLE A DUŠI UZRAJE,..TO UKÁŽE ČASSSS.

PŘESTO TI DÍK.


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter