Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Chci z kolekce Pod povrchem
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 24.11.2001 (14:08:15)
další ve sbírce>
Za mrazivých hodin a minut nejistot
Chci být v teple objetí
Kdy umíš pochopit
Cítit tě kolem sebe
A za ruku tě vzít

Když západem slunce zbledne obloha
Za tvůj úsměv
Chci se chvíli skrýt
Kam se podívám
Chci tvoje oči mít

Tak kdy už necháš moje srdce do tvého se vpít?


Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 24.11.2001 > Ach, ta láska...
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 24.11.2001 > Celkem v pohode. Dobre pocity to vyvolava.
Body: 3
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 24.11.2001 > Banální. Hezké.
Body: 5
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 25.11.2001 > A znovu: šťastný to ďábel :-) nebo to není tentýž?
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 25.11.2001 > Díky vám všem za hodnocení. Á propos, karolinko je to tentýž ;o)
<reagovat 
kashaya (Občasný) - 25.11.2001 > Líbí se mi ti, fakt příjemné.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 25.11.2001 > No ... asi budu za rejpala ... ale je to milionkrát omšelá záležitost bez kouska jakéhokoli nápadu .... pominu-li obsah ... ani stylistika není nikterak zajímavá ba naopak ...
Budu-li hodnotit onu lásku samotnou, tak je to krásný ... ale jako básnička je to nic moc ...
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 25.11.2001 > Cavalero, tahle básnička veškerá pravidla přebíjí právě obsahem; takže i když je možná formálně nedokonalá, citově tě pohltí svou upřímností natolik, že se zasníš a ten pocit VIDÍŠ - a to je důvod, proč jsem jí dala jedničku.
Osobní poezie se vždy těžko hodnotí...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 25.11.2001 > karolínko: .. právě proto, že je to tak těžké jsem nehodnotil! .. Pouze řekl co si o tom myslím. Ostatně ... četla by jsi básnické sbírky jen proto, že do nich autor upřímně vkládal svůj nejniternější pocit a cit a dělal to bez v lepším průměrným způsobem? Nikoli .... proto říkám to co říkám, myšlenka, obsah, cit, pocit je jedna strana ... zpracování druhá ... jenže, alespoň dle mě musí ját v básních a asi i v umění vůbec, obě dvě ruku v ruce ... jedině tak je dílko skutečným dílem ... Zde obsah výrazně převyšuje zpracování a to je na škodu ...

Krásný den, Cava:-)
<reagovat 
Martina (Občasný) - 25.11.2001 > Jo, jo souhlasím s Cavalerou, neboť to vystihl... :)
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 26.11.2001 > Cavalero, opomíjím pravdu, že jsi hodnotil už v okamžiku, kdy jsi řekl, že je to jako básnička "nic moc". Ve skutečnosti ji v sobě máš ohodnocenou už od té chvíle. To, co jsem chtěla tou poslední větou naznačit, bylo asi následující: těžko hodnotit natolik osobní a citově napsané básně; buď se do nich ponoříš a cítíš z nich ten úmysl, tu náladu, tu lásku (což se stalo mně) - nebo ti nic neřeknou a v tom případě to není ničí chyba. To se stává, protože nejsme všichni naladěni stejně. Prostě to vidíš jinak. A to je případ tebe a daných veršů.
Neber to jako osobní výpad, prosím. Já teď jen doufám, že jsem se vyjádřila úplně jasně a ještě to nezhoršila :-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 26.11.2001 > Karolínko: .. tím že nehodnotím jsem měl na mysli to, že básnio nedávám žádného smajlíka, známku, nebo jak tomu říkat .. prostě ten ksichtík:-))

Jinak: ... znovu se budu opakovat, ale umění není jen o tom "CO CHCI SDĚLIT", ale taky (a to možná mnohem častěji) "JAK TO SDĚLUJI"! ... a tady jak už se opět opakuji sdělení mnohonásobně převyšuje zpracování a já hodnotím celek ... protože báseň je o celku .. nejde z ní něco vyjmoit a to hodnotiti a oststní pominout ...
<reagovat 
Martina (Občasný) - 26.11.2001 > Ano, souhlasím s Cav., že jde zajisté také o formu zpracování, nezlob se Karolinko, ale přijde mi tu trochu, že příliš nerespektuješ názor a cítění druhých - ostatních čtenářů - stále a to již jak jsem si všimla i pod jinými dílky vysvětluješ, co jsi tím či oním myslela a zatím Ti nějak uchází obsah sdělení těch druhých.
A krom toho pokud vím, nemáš ráda, jak si napsala, když někdo bije na city!
To jen k této debatě, která opět vzniká pod dílkem někoho jiného!!!!
Já hodnotím takto: Myšlenka a pocit 1, oslovení 1, zpracovaní 2-3. Vcelku líbí.
Hezký den Vám všem. :)
Body: 3
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 27.11.2001 > Martino: pokud se tím, že se snažím co nejpodrobněji vysvětlit svůj pohled na věc (a prosím, milosrdně odhlédněme od skutečnosti, že se mi to ne vždy daří) projevuje to, že nerespektuji názor a cítění druhých, pak ztrácím slova. Věř mi, umím číst velice pozorně.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 28.4.2009 > Zastávám názor karolinky...je to osobní poezie,tak jako má v začátcích Obrázky ze života a Betsiář.Rýnuje se ti to.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 28.4.2009 > Zastávám názor karolinky...je to osobní poezie,tak jako má v začátcích Obrázky ze života a Betsiář.Rýnuje se ti to.
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 10.10.2009 > zochrova> Všechny začátky jsou krušné.. ale i nádherné. Děkuji za hodnocení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
0 (3) 4 5 7 8 9 10 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter