Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce A proč ne. z kolekce Dívčí válka
Autor: angilek (Občasný) - publikováno 29.11.2001 (14:12:17), v časopise 12.12.2001
další ve sbírce>
Už se mi v hlavě všechny ty lásky pletou
Všechna ta slova a dotyky rtů na promrzlé kůži zad
Ať líbala jsem se s modernou či s historií(se staletou)
Všechny ty zuby i jazyky mohla jsem postrádat

V poloze na břiše pastelkou na záda píšeš svoje jméno
Do krve písmenka obtahuješ s citem a něhou
Na pravé rameno tvé přesvědčení budiž pochváleno
Před spaním místo pohádky prsty s jahodovou pěnou.


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 29.11.2001 > Tahle pocitovka se mnou zase vůbec nic nedělá,takže ani nemůžu nějak hodnotit.Snad jen,že ty rýmy mi připadaj dobrý,ale já se v tajích básnické rytmyky moc neorientuju :o)
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 29.11.2001 > A mě se to líbí. Tvoje básničky jsou víceméně pořád o tomtéž, ale pořád stejně dobrý. :)

MrtvejKennedy> Holt seš mladej a navíc pankáč, tak to máš trochu jinak, no. :-)))
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 29.11.2001 > Dementhor:22 a mladej?Já už jsem jednou nohou v hrobě a mám rád svůj klid,pohodlný křeslo a kubánskej doutník :o))
<reagovat 
stín (Občasný) - 29.11.2001 > Moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
helene (Občasný) - 29.11.2001 > 1. sloka je bezchybna, i kdyz mi trochu vadi, ze ty polibky jsou jen zuby a jazyk.. ))
ve druhe mi stejnym zpusobem nejak zarazila ta "poloha na brise"..trochu naturalisticke, vzhledem k te neze. A rym "nehu" vers. penou mi take nezni.
Jinak se basnicka libi, jak rytmikou, tak obsahem a az na ten jeden i rymy..

Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 29.11.2001 > čoveče ... já většinou rýmované nerad ... ale tohle je dobrý ... fakt tam jsou zajímavé obraty ... poslední dva verše super ... a ten druhý ... fakt hodně dobrý ...

Body: 3
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 29.11.2001 > Mám sladko v ústech :)
<reagovat 
Willy (Občasný) - 30.11.2001 > Ňo...tvůj standart! Víš, že ta poslední sloka je docela rajcovní? Před spaním místo pohádky prsty s jahodovou pěnou?!
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 1.12.2001 > Soňo, opět moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 1.12.2001 > Angi, pokud se dostanu k prohlížení Totemu, Tvoji poezii hltám...:-)
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 14.12.2001 > ..hmmm.....až ani nevím co bych měl psát...hodně dobré...
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2001 > Moc se mi to líbí a omlouvám se, jsi dobrá!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter