Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci IV z kolekce portréty
Autor: D.e.e (Občasný) - publikováno 10.8.2006 (21:57:02)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 11.8.2006 > Ty jsi taky ve čtvrťáku?
<reagovat 
krupice (Občasný) - 11.8.2006 > :Dchacha pekne....
Body: 2
<reagovat 
st4nley (Občasný) - 10.8.2006 > sám umím prd, tak bych do toho asi neměl moc kecat, ale stejně..., neboj se trochu víc přitlačit, víc kontrastu, jinak to je takhle střašně plochý. Uvědom si, že přesně mezi očima je nos nejužší, tobě se tam naopak nos rozšiřuje, pak také asi oči blíž k sobě. Dívej se hodně na jiné portréty (na ty moje radši ne), klidně podle nich kresli, pomáhá to.
Jak dlouho si to kreslila? Kolik ti je let?
<reagovat 
 D.e.e (Občasný) - 11.8.2006 > st4nley> no toho ja se prave vzdycky bojim, vic pritlacit, aby me nevznikaly nejake podivnosti..jinak je me za par dnu bude 15 a delala jsem to neco do hodiny.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.8.2006 >
Body: 3
<reagovat 
huwik (Občasný) - 11.8.2006 >

co se týče stínování zkus jemně krouživými pohyby a když budeš přesto tímto způsobem stínovat, nevzniknou ti ty podivnosti. neboj se přitlač, klidně zkus ňáký portrét, kde se uplně odvážeš, nemusíš to sem dávat. Ale nesmíš se bát, ale věřit si. Moje rada zní ztmavit, ztmavit, ztmavit. Hlavně vlasy, usta. Zkus i profil ten je lehký


<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 12.8.2006 > To stínování obličeje se ti nepovedlo.Ani ty oči nejsou tentokrát nic moc.Tlačit,ztmavovat,střídat tužky,však ono to půjde,viz.st4nley a huwik.Zkouešej taky něco nového,třeba abstrakcena plátně nebo klidně tou tužkou.Pomůže ti to se odvázat a překonat ten dosavadní strach.
<reagovat 
čtenář Mari - 13.8.2006 > Máš to strašně ploché. Chtělo by to všímat si víc hlubších stínů a ty zvýraznit, ale zas nepřetmavovat zbytečně. Zkus si pohledat významné kreslíře (renesance, baroko...) a prostudovat do tejlu jejich styl. Možná ti to pomůže při výběru techniky stínovaní. Takovéto šudlání stojí za prd.

A když ti vznikne nějaká podivnost (jak říkáš ;o) tak nevadí. Vezmi druhý papír a znovu. Nejlíp by bylo, kdyby sis sehnala balící papír (v papírnictví seženeš určitě, takový šedý, někdy nažloutlý) a kreslit přírodním (!) uhlem. Ale podle živého modelu, na fotky se vykašli.
Na kreslení podle živého modelu akorát potřebuješ prkno (stojan není podmínkou, můžeš opřít a židli a sednout si k tomu), špejli na odměřování proporcí a sklonů mezi okem a nosem (například, těch vazeb je víc). No a taky si dělat odstup, pozorovat model a kresbu a všímat si nejasností a opravovat... Navíc při kreslení uhlem nemusíš používat gumu, stačí čistý hadřích, uhel se setře.

Pokud chceš podle kresby nebo fotky, tak maximálně si zkus nějakou kopii podle někoho významného u koho máš jistotu, že to má proporčně a celkově dobře nakreslené (Da Vinci, Michelangelo, Dürer - na učení mají dobré kresby).
No, hodně štěstí a ať se daří =o)

<reagovat 
čtenář Mari - 13.8.2006 > ufff, to je ale výklad =o) Třeba ti jsou některé věci známy, takže se kdyžtak omlouvám =o)

<reagovat 
čtenář Mari - 13.8.2006 > Jo, taky profil není špatné zkusit pro začátek. V lince, bez stínování! Hlídat si proporce a až tohle bude dobře, tak potom začít stínovat...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 13.8.2006 >

kdybys chtěla příp. víc poradit, tak mi můžeš napsat (studovala jsem umprumku =o)

Jinak možná ještě bych doporučila chodit občas na nějakou školu kreslit. Domluvit si nějakou přípravku a pod. I kdyby ses nikam nechtěla hlásit, ale chtěla kreslit, tak ti můžou vyjít vstříc. Některé ZUŠky nejsou špatné, ale někdy naopak člověka zkazí ke kýči a pod.


<reagovat 
huwik (Občasný) - 18.8.2006 > určitě souhlas s Mari mimochodem mojí jmenovkyní
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter