Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mikropohádka o Rybaření
Autor: X.I.O (Občasný) - publikováno 9.12.2001 (12:29:31), v časopise 21.12.2001
Jednoho krásného dne jsme jeli z babičkou a strejdou na písák na ryby. Babička řekla že se půjdeme koupat, ale strejda řek že to není dobrej nápad, protože je z poloviny zamrzlý. Babička se hned rozbrečela a řekla že se půjde koupat za každou cenu, ale strejda říkal že se ve škole učili že se ve vodě která je zamrzlá nemělo koupat, protože by nám byla zima.

Na konec babička ustoupila a chytali jsme ryby, Babička vytáhla asi 80 deseticentimetrových běliček a říkala že si je vypěstuje do jednoho metru a sní je. Strejda tahal každých pět minut velkého kapra a jednou dokonce chytil velrybu, ale bybička mu řekla ať jí pustí poněvač je chráněná. Což oto babička chytila velký prd a strejda sice vytáhl nějaký ryby, ale byly chráněný. No, ale já nechytil vůbec nic. Strejda my potom vysvětlil že mám na háček dát nějakou návnadu, že to možná pomůže. A pomohlo, tahal jsem jednu rybu za druhou.

No a tak jsem jeli všichni spokojeně domů, jenom babička byla trochu smutná, že jsem ji nedovolili vykoupat, ale nakonec si stejně uvědomila, že by jí byla zima.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 9.12.2001 > snad by to chtělo nějak dodělat ne?? :) Takhle to je jen takovej dobrej začátek.....s nějakým takovým koncem..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter