Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Květina 2 z kolekce LP2TJ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 17.12.2001 (07:02:57), v časopise 11.7.2002
další v kolekci>




Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 17.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.12.2001 > pěkně to vypadá :-)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 17.12.2001 > .
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.12.2001 > Hudsone, přestaň kreslit kytky a maluj radši ňáký ksichty. Dyť je celá zvadlá!
<reagovat 
Martina (Občasný) - 17.12.2001 > Thomasi, také se přimlouvám za květy živé!... :O))
Je to hezký, škoda, že nejsou i dole - ty listy celé...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.12.2001 > Zvadlá teda nejni...ona je uplně vyschlá a byla nádherná...a těch suchejch kytek bude možná víc...sem tu náhodou přelejval jednu kytku na pokoji a už se pomalu dostává právě do tohohle stádia :-))
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 17.12.2001 > No, tak nakreslená se mi líbí, ale ke svým kytkám bych tě teda nepustila ;o)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.12.2001 > Náhodou Michelle po svý levici mám dvě palmičky a jedný tedka právě vyrostl list což je moc velkej uspěch a dál tu mám dva břečtany, který sou taky v poho a pak jednu medunku z delvity a pak tři listy na zakořenění opět z břečťanu...tahle kytka prostě moc pila a měla teda v krvi moc promile...to víš já sem to s tou péčí trošku přehnal takže na to doplatila :-))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 17.12.2001 > No nevím... přijde mi to (na rozdíl od tvejch jinejch namalovanejch kytiček) takový nějaký málo plastický... víš, jak to myslím? Takový bez rozměru, no... A nevím, čím by to mohlo bejt.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 28.12.2001 > Ó,další krásná Hudsonkova květinka.
Body: 5
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 8.1.2002 > Jako živá.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 11.7.2002 > Hmmmmm.... Jasně, kytka! splyhlá, bez života, bez myšlenky, prostě jednoduchý sdělení o tom, že existuje jakási polosuchá kytka.

Hele, Hudsone, tohle není to co by se mělo zas až tak malovat (tedy v Tvé, případě kreslit), aby to nějak oslovilo diváky. Člověk na to koukne a řekne si ,, hmmmm kytka s kusem dřeva". Nacancnutý to je celkem dobře, ale je to prázdný, neoslovující, plytký jak špatnej vývar z ponožky co už nějakou dobu zapáchá.

Nehodnotím: technicky OK. Myšlenkově je to propadák.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.7.2002 > No je to namalovany, kdyby neco.

Ucel? Co treba zkouska lavirovany techniky, navic ke me suchy kytky mluvej stejne jako kytky zive a jak je videt z tve reakce, tak k tobe mluvej taky ne? :)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 15.7.2002 > Hmmmm Tak to je něco jinýho... :c)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 9 (9) 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter