Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čriepky z hlavy na tému láska.
Autor: enka (Občasný) - publikováno 11.12.2001 (18:13:43)
Máš sa rád? Máš rád svoj obraz? Čo z toho máš radšej? Alebo je to zrkadlo, ktoré miluješ? Kam sa pozeráš, keď sa pozeráš na seba? Kam sa pozeráš, keď sa pozeráš na ľudí? Kam smerujú tvoje city, keď hovoríš, milujem? Kam smeruje tvoja láska? Kde leží svet, v ktorom žiješ? Kde sú ľudia, ktorých máš rád? Je to skutočný človek, ktorého miluješ? Či je to len fatamorgána utvorená v tvojom srdci, do ktorej si sa zamiloval?
Láska nie je súcit. Súcitiť znamená ľutovať. Ľutovať znamená ponižovať. Hodnotiť. S výsledkom: menejcenné. Som len človek. Ty si len človek. On, ona,... Nie som nič viac a nie som nič menej. Neprislúcha mi hodnotiť ťa. Prosím, nehodnoť ani ty mňa. Neposudzuj a neodsudzuj moje chovanie. Nevyhlasuj moje rozhodnutia za zlé. Nevieš, prečo robím to, čo robím. Nechaj ma niesť si svoj osud vo vlastných rukách a ja ti umožním to isté. Rovnocennosť pre mňa, rovnocennosť pre teba. Si iný ako ja a tí druhí sú iní ako my. Narodili sa v iných rodinách, iných podmienkach. S iným vnútorným zrkadlom. Zažili rozdielne veci. Formovaní zvonka a vlastnými reakciami zvnútra. Sú to len ľudia. Nedokonalé a slabé tvory, predstierajúce pred sebou a hrajúce sa na niečo iné. Žijúce v ilúziách. Takisto ako ty alebo ja.


Poznámky k tomuto příspěvku
Jarmila Svobodová (Občasný) - 12.12.2001 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter