Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klika cvakla
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.9.2006 (09:23:05)


  RD (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> Mila Mishko. Prece vis, ze vrana k vrane seda. Ty umelec, ja umelec. Jakypak «servitky moc nebere», vsichni o me vedi, ze jsem ohleduplnost sama. Obzvlaste co se tyce zen. (Me zene to radsi nerikej.) To jak jsem Te treba velice taktne primel opravit Tvou gramatickou chybu, aby si toho vubec nikdo nevsiml - to jako nic neznamena?

Coby umelci s velkym U si oba musime zvykat na slavu a jeji jak positivni tak negativni dusledky. Z toho jednoho fanatickeho osobniho fanouska se brzy vyvine cely zastup, ver mi. Mela bys co nejdrive zacit trenovat rozpinavost Tveho ega, popripade navstivit patricny kurz.

Odhaduju, ze jsem na tom ted s tim egem lip nez Ty, ale vsechno se da dohnat. Napr. pokazde, kdyz vyjizdim svym Mercedesem z me vily, stoji u brany minimalne 20-30 fanynek a kdyz me vidi, tak si hystericky obnazuji horni cast tela a policajti je musej odtrhavat od steracu. Ja uz si vsak po nekolika kurzech zvykl a casem jsem si ho dokonce prestal plest se saltrpakou.

Nemuzu se dockat zitrka az me prekvapis dalsim Typofotem. A priznej si uprimne: Vsimla by sis vubec Typofota bez me neutuchjici nezistne lasky a pozornosti? O co by ses v zivote a v Tve kariere umelce pripravila! Ani na to nechci pomyslet.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli RD
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter