Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
A jak jste na tom Vy ?
Autor: stefan (Občasný) - publikováno 21.12.2001 (05:58:37), v časopise 11.1.2002
Jak jste na tom Vy?

Tak zase začínám dostávat vánoční zdravice. Těch elektronických je víc. Když tak na to myslím, je to škoda. Jednak se většina tou mou rychlosti serveru stahuje strašně pomalu a potom si je těžko mohu nalepit na dveře ledničky, podpálit s nimi ohenˇ v krbu , o podložení nohy u almary už ani nemluvě. Ovšem, na druhou stranu mají tu výhodu, že nemusím jenom sám chodit ty dva kilometry k poštovnímu kaslíku, aby náhodou některá z nich, nepadla do nesprávných rukou. To by asi k té vánoční pohodě moc nepřispělo.

Z vánoc mám osobně rád téměř všechno. Jediná věc, která mi na nich vadí jsou dárky. Chápu, že pro děti je to dost velké vzrůšo, i když v současné době to vyžaduje silnou vůli a velkou dávku odvahy koupit desetileté ratolesti knížku, místo očekávané hry do playstation, před kterou hrůzy teroristických útoků v reálném světě blednou závistí. Dost se někdy divím, že to procento dětské zločinnosti není ještě mnohem vyšší.
Jinak jsem vzhledem k dárkům pro moji dospělejší rodinu ovšem ten dárkový problém celkem uspokojivě vyřešil.Po letitých zkušenostech vím, že atˇ koupím co koupím, nikdy to nebude jaksi úplně košer. Budˇ se nějakým způsobem změní vždy číslování velikostí, nebo se trefím do barvy, která přijde do mody až za dva roky a nebo, v nejčastějším případě koupím něco, co se vůbec nepotřebuje a je, jak se dozvím několik týdnů po vánocích, dobré jen na utírání prachu, který zřejmě všechny moje dárky magicky přitahují. A tak, mým jediným problémem je nezapomenout nechat na pokladní blok napsat prodavačce „vánoční dárek“ a doufat, že po Stědrém večeru nezapadnem na dva týdny sněhem, aby se mohly dárky jet vyměnit. Byly doby, které pamatuji už jen nejasně, kdy tomu tak nebylo. Líbilo se všechno, i když na to třeba ten prach padal. Ale zřejmě s léty jsem tu schopnost vybírání pravých dárků ztratil.
Pokud ale radím jiným, držím se té zásady, že když člověk něco dostane, má to být něco takového, aby už za půl roku nemusel marně vzpomínat, co vlastne dostal.
Jako příklad uvádím moje vánoce minulé, kdy já jsem dostal povolání k soudu pro řízení vozidla pod vlivem alkoholu, syn ředitelskou důtku, dcera kopačky od přítele a manželka žlučníkový záchvat.

Že nemáte ještě nakoupeno ? Času přece dost, a vy dostanete jistě něco také….


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.12.2001 > Z vánoc mám osobně rád téměř všechno. Jediná věc, která mi na nich vadí jsou dárky.
přesně moje slova
a ta vzrůša na konci - vtipný zakončení a jestli je to skutečně pravda, tak wo co go, hardcore xmass!
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 2.1.2002 > Dárky? Starý dobrý dopis Ježíškovi mi užušetřil spoustu šoků. A překvapení? Rodina má X členů návrhů je minimálně 2X. Zkuste to taky!

Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter