Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dva
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 13.9.2006 (09:34:00)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kafka (Občasný) - 13.9.2006 > si děláš srandu! Kde máš schovaný další skvosty?!! :-o
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.9.2006 >

stíny v rozích jsou tam přirozený, neb to jsou stíny lesa :-))

dík


<reagovat 
kafka (Občasný) - 13.9.2006 > a kdyby měl někdo něco proti stínům v rozích, tak si jich nevšímej :-)
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2006 > kafka> Poslyš Hermite tenhle člověk - kafka - nějak podezřele reaguje a boduje hlavně tvoje věci. Objevil se tu znova po dvou letech a rovnou šupky hupky rozdávat Hermitovi pětky a déčka! ;-) Alter či jen bratranec?! ;-))))
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 13.9.2006 > čtenář> jde patrně o mého pradědečka, čtenáři; jináč, pokud se chceš bavit, tak se alespň náznakem pokus podepsat.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > stiny v rohu jsou zcela jasne "prirozene", to snad nikoho nenapadne, ze jde o chybku fotku ;)

jinak foto zajimave, ale kompo/rez mi prijde dost spatne.
kontrast mam radeji vyraznejsi, ale to uz je jina.. ;)
pro me 3-4

<reagovat 
 hermit (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> díky za věcnou připomínku, jak bys to ořízla ty? s kontrastem máš pravdu, po ránu jsem asi měl zamlženo. ;-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > hermit> toho mista na vsech stranach je dost, takze riznout se to da ruzne. nejtradicnejsi by asi bylo nechat postavy vleve casti, aby vjizdely do prostoru vpravo, ale kdyz si to predstavim u tehle fotky, je to zrovna o nicem.

osobne by se mi asi nejvic libilo, kdyby naopak zustalo misto vlevo se stinem a rozlo by se to kousek vpravo za postavami... nejlepe ctvercovy format... ;)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.9.2006 >

no, zvážím to. mě se zase u tohoto přezu líbí, že ti dva jíždí do volného prostoru, ze všech stran volného, takže je z toho obrázku znát jakoby trochu strach z rozhodování, kam vlastně pojedou... aspoň to tak cejtím já.

 


<reagovat 
kafka (Občasný) - 13.9.2006 > takhle to je super, neřezat! :-)
<reagovat 
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Jen doplním předřečníky: prostor vpředu je v pořádku a kdyby nadto ještě stín za dvojicí byl celý - no, to by teprve bylo NĚCO!
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 13.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.9.2006 >

Nejen že bych neřezala, mně by se líbilo, kdyby toho okolí bylo ještě víc


Body: 5
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 14.9.2006 > Janahe> již jsem pořezal, prostoru bylo kolem víc, to je fakt, dík.
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 15.9.2006 > Ten prostor okolo je parádní-je to takové dobrodružné, volné, bez hranic a zábran...
Body: 5
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 1.11.2006 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wommann (Občasný) - 4.5.2010 > jop
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter