Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přístav
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 13.9.2006 (12:58:50)
30x20, paspartové plátno, tempera


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > nahled vypadal tak slibne, ale tohle je psatenka nejvetsi :((
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 13.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 13.9.2006 > velmi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Darline (Občasný) - 13.9.2006 > Paráda, solidní barvy a zobrazení, ale co je hlavní a co u mne hned zabodovalo je ta atmosféra, prostě to na mne pěkně dýchá dáli se to tak říci ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.9.2006 > Neznám Totemové názvosloví, takže nevím, co je "psatenka".Možná špatenka? Intuice mi ale říká, že je to něco velmi odpuzujícího.Takže mi to radši neosvětluj,i tak beru Tvé hodnocení.Dík.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > Mima> ano "špatenka" jsem myslela... ale tykalo se to jen kvality reprodukce. on ten obraz takhle presne vypada? vypada to na nejakou silenou kompresi a ja nevim co jeste :)
<reagovat 
toono (Stálý) - 14.9.2006 > musim se ted tady zastat predchoziho nazoru.. je to priserny.. priserna reprodukce.. urazka kazdyho kdo klikne.. ja tedy moc nechapu lidi co dali 5 bodu.. asi byli na nejaky spolecny stimulacni seansi ci co.. proste objektivne to fakt nepusobi.. nic proti tobe, verim, ze asi malovat umis, ale rozliseni a kvalita podani je katastrofalni..intuice mi rika, ze se naseres a reknes, ze ti za to nasrani nestojim.. mam pomale pripojeni, ale snazim se vsechno predat v co nejvetsi kvalite..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.9.2006 > toono> Naštvaná nejsem,jen se pokusím o vysvětlení.Formát obrázku je v "životní velikosti", a je opravdu téměř věrný reprodukci.Prostě je to rozmazané z větší zčásti záměrně.K tomu ale trochu zapracovalo sající plátno na kartónu, čímž bylo dílo dokonáno.Při větším počtu negativních reakcí obrázek stahuju zpět, aby nerozčiloval.Zatím ho tu nechám.Předem varuju, že další dva jsou na tom podobně, tam je reprodukce opravdu ještě horší.Tak se radši nedívej.Jde o to, co kdo upřednostňuje, zda popisnější kontrast, nebo náznakovou impresi.Já mám s popisností problém, tak jsem ráda, když někdy stvořím něco,čím se té popisnosti vyhnu.Slibuju, že co nejdříve budou mé reprodukce lepší, zatím jsem čerpala ze starých zásob a nepovedených fotografií.Přesto jsem šla s kůží na trh.A v případě naprostého fiaska se stáhnu z oběhu.Dík za konzultaci.
<reagovat 
Regio (Občasný) - 14.9.2006 > ta komprese tomu dost škodí, ale jinak se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.9.2006 > Regio> Dík.Technicky jsem nemožná,ale taky nevybavená. Bude líp.
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 21.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 12.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
mimon (Občasný) - 27.1.2007 > ja myslim, ze i kdyz to neni propracovane do detailu, ze tam ten pristav zrcadlici se ve vode vidim a je to umeni to vyjadrit zdanlive nahodnymi tahy stetce.
Body: 5
<reagovat 
jxr (Občasný) - 4.6.2010 > pěkné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Morgaine.le.Fay (Občasný) - 12.10.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter