Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 4.10.2006 (08:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mira (Občasný) - 4.10.2006 > ..to je málo...
<reagovat 
kafka (Občasný) - 4.10.2006 > ppapparrazzi?
<reagovat 
nefoto (Občasný) - 4.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 4.10.2006 > Zatim mi to moc nerika. Uz se ale nemuzu dockat az budu v puberte.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 4.10.2006 > mě se to líbí, sice postrádám další část kolekce, tu co v ní fotograf tu holku znásilní, ale asi stačí, že to tím zavání. nebo to tím nezavání a já mám jen debilní náladu?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > gongey> Asi jak komu. Já bych vytrhl té zelené tašku, určitě v ní má spoustu žrádla.
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 4.10.2006 > ta bloncka je tvoje stara?
<reagovat 
romim (Občasný) - 4.10.2006 > Jeee to jsou rakety......
<reagovat 
káda (Občasný) - 4.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 4.10.2006 > skvele jsem se pobavil, na poznamkach..
<reagovat 
anae (Občasný) - 4.10.2006 > nevypadá ani moc jak blondýna - vypadá such a natural girl 
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2006 > ve skutečnosti jde o ženu v zeleném
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > čtenář> Taky mne zaujala nejvíc
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Myslíš, že spolu něco mají?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Mně spíš přijde, že jí dělají tělesnou stráž. Na první fotce se rozhlížejí. Vlevo není toono, vpravo není toono. Bílá uprostřed: "Bojím se toona! Já se tak bojííím!" Vzduch je čistý, a tak jdou, bílá uprostřed, tlustá to jistí z jedné strany, černá z druhé. Netuší, že toono zatím...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Mně se nejvíc líbí toonova nenápadná, skoro až nepostřehnutelná ironie - dělá něco, co by označení "nefotografie" klidně sneslo, dělá to natolik dobře, že by se v soutěži jistě umístil, ne-li ji s přehledem vyhrál, a přitom do soutěže nic nepošle. Cosi jako "děti, hrejte si, nebudu přece soutěžit s předškoláky". Vlastně mi to i vyhovuje, kdyby do soutěže něco dal, musel bych se asi vyloučit z poroty pro zaujatost. Ani bych se nedivil, kdyby byl Anglii na stipendium pro výtvarné hypertalenty.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.10.2006 > Minerva> ale, ale.. radsi to smazni.. stejne jako ja mas nejspis toxoplasmozu od nakazenych kocek.. a to hodne ovlada nase emoce a agresivitu.. bohuzel, na oukor racia..
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > toono> Já jsem tak racionální člověk až to hraničí s psychopatií. Kočku nemám. Že tě taková chvála naštve ovšem chápu. Ještě by se mohlo provalit kdo získal letošní cenu Jindřicha Chaloupeckého.
<reagovat 
čtenář JARO - 5.10.2006 > To bylo letos?
"Vzpomeňme alespoň ocenění, které se dosalo jednomu "kreativnímu" mladíkovi za doplňení pohlavních údů k Ladovým kesbám. Je to umění? Tvrdím, že nikoliv. Je to pouze persifláž umění, dál rozleptávající estetická měřítka, hodnoty tradic i řemeslného základu umění."
Jen cituju,no...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.10.2006 > čtenář> :-D
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2006 > evidentne cizina, Češky doufám takhle dementní nejsou
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 5.10.2006 > Václav Mráz> 

z čeho jsi usoudil že je dementní? šestý smysl?


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter