Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Opuštěnej 1.5.
Autor: Loser82 (Občasný) - publikováno 12.10.2006 (17:48:02)

Polotruchlivý a polonadějný; poflakuju se na okraji města, sám, už zas, v puse převaluju zavírák, co nosím na kalhotách, aby se mi nerozjížděl zip, momentálně je to ale jedno, myslím - - ať se rozejede co chce, nad příkopem se rozepínám a s hlavou zabořenou do rozkvetlý jabloně močím, jsem čím dál prázdnější, - - voní hezky ty květy, otevřel bych hubu dokořán a nabral bych si plnou, čertví proč, krucinál, kousal bych a žral to kvítí, ale bojím se včel, možná kdybych měl vypito, bylo by to snazší, ale je nad ránem a já mám čistou hlavu, je to dost neobvyklý, cejtím, že je v tom něco zlýho, ale to je svým způsobem ve všem, nepochopitelný a samozřejmý zároveň, - na oblohu kreslej čáry mraků letadla, vypadá to jako rakety, kam asi všichni letěj, napadá mě, a za kým - svět se navěky zastavil, copak to neviděj, a copak to necejtěj, do prdele doletěj, ale den teprve začíná, na kraji města se z půlnočního chodce stává pozorovatel východu slunce - místo květů si cpu do huby šťovík, to je holt úděl, a žvejkám a žvejkám a začínám přemejšlet o těch, co nemají takový štěstí jako já, protože nejsou vůbec..


Poznámky k tomuto příspěvku
rollerpeas (Občasný) - 12.10.2006 > No tak to byla dlouhá cesta, od půlnoci do úsvitu... A vešlo se do jedný věty, fíha. Pro mě asi tak: semtam něco pěknýho, ale jako celek nic moc. Bodíky tak 2-3.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.10.2006 > jenom jedna věta?
<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 15.10.2006 > ztratila> Jedna věta, dvě, nechápu smysl té otázky, ten text sám vnímám jako naprosto nepovedený až debilní i po druhé definitivní úpravě, asi udělám ještě třetí definitivní úpravu - - jen jedna změna, pár slov přidat a je to, nemůžu na ně ale kápnout a hlavně nevím co To..
A nebo pak už jen abortus..

<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.10.2006 > Pozastavuju se nad tím minimalismem: z jedné věty, z jednoho odstavce obvykle nelze poznat, jestli píšeš dobře nebo blbě - je toho jednoduše málo.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.10.2006 > Pozastavuju se nad tím minimalismem: z jedné věty, z jednoho odstavce obvykle nelze poznat, jestli píšeš dobře nebo blbě - je toho jednoduše málo.
<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 15.10.2006 > ztratila> Na tom něco bude, jo.
Jinak je to spíš jen taková momentka, pokus říct něco jedním dechem, proto takováhle syntaxe.
Pořád ještě hledám správný název, to by myslím mohlo pomoct - jedno slovo, dvě.... ale to přijde.. možná...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.10.2006 > ... co třebas namísto "úpravy" provést definitivní popravu celého textu? :D


<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 16.10.2006 > Quotidiana> ..to přijde.. taky možná..
<reagovat 
Milito (Občasný) - 17.10.2006 > Mě se to nezdá nějak strašný... sice to je asi, jak říkáš, jen momentka, něco co tě zrovna napadlo, ale napsaná dobře, má něco do sebe.
<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 17.10.2006 > Milito> Díky.. Je to asi jako s obdobně vytvořenou kresbou nebo třeba fotkou, prostě to "Je jen tak" a buď to padne do oka nebo ne..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter