Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Bezkožník z kolekce LP2TJ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 7.1.2002 (07:57:16), v časopise 23.7.2002
další v kolekci>


Moc se omlouvám za sken - v pasu sem mu "vyříz" (rozuměj nenaskenoval) horizontálně trochu masa. Takže: Ne že by byl o hlavu kratší,ale o trošku boků určitě :-)



Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 6.1.2002 > neumíme skenovat...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.1.2002 > Jo, ještě snad dodat, že to je podle sochy.
<reagovat 
kafka (Občasný) - 7.1.2002 > !!!!!!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.1.2002 > M: Kurňa - nemusíš to po mě opakovat:)) i když pravda je někde venku...)
<reagovat 
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > To s tím vyřízlým masem se dá pochopit, někdo je stále nenažraný :))) Jinak se mi Tvoje pojetí Bezkožníka líbí, ačkoliv bych si nad ním, kdybych ho potkal na ulici nebo v lese nebo tak, normálně odplivnul--
Body: 5
<reagovat 
Cavalera-1 (Občasný) - 7.1.2002 > hm, to je tedy prácička, i když si myslím, že vršek zad, je lehce přehnanej:-)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.1.2002 > hmm
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.1.2002 > !!! Hm, anatomie :)
Thomasi máš pravdu: I WANT TO BELIEVE... :O)

Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 7.1.2002 > No jó.. svaly jako ...já :-)

Hele kdyš slíkneš člověka až na maso zbydou mu uši nebo ne? Jinak nejsem anatom takže ...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.1.2002 > Když svlíkneš člověka z kůže, tak je myslím jeho pozornost upoutána na zcela jiný problém, než je drobnost zda jsi mu stáhnul i uši :-))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.1.2002 > C: Nezáviď :-)
<reagovat 
Cavalera-1 (Občasný) - 7.1.2002 > No dobře, tak jsem si trochu zazáviděl, no:-))))
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 8.1.2002 > Che, souhlas s tim, že ten pán byl slušně vymakanej, než mu někdo přetáhnul kožíšek přes hlavu :) Ad uši, asi by fakt šly i s kůží, ale ono i zbytek hlavy vypadá nestaženej :-D
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.1.2002 > Pravda je ovšem taková, že v obličeji měl kůži stáhnutou taky...no teda jako žetam byly vidět ty různý svaly,ale jen dost náznaky...ona ta socha moc velká nebyla a ani nijak vyprecizovaná, ale mít sochu bez uší by vypadalo dost uchylně tak asi proto se tam uši nechávaj... Jinak to byla socha lučištníka,ale ten luk sem si tam teda představit nedokázal a já sám tady sem mu tu ruku ještě trochu upravil protože ten prst tam měl tak jako kdyby měl desetinásobnou artrózu ...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 8.1.2002 > Tím prstem měří přeci směr větru aby dobře trefil!!
<reagovat 
nohome (Občasný) - 27.7.2002 > Je to perfektni. Kdy uz zkusis neco od sebe? Moc se na to tesim ...
Body: 5
<reagovat 
matta (Občasný) - 28.7.2002 > Je to pěkný ale ty svaly na zádech mi přijdou trochu divný...jestli takhle vypadám bez kůže fůůůj...
Body: 5
<reagovat 
Lili (Občasný) - 28.7.2002 > To sa zajímavé ....
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 4.11.2002 > Taky sem měl tu čest tohohle maníka párkrát studovat a pamatuju si, že mi připadal dokonlej a taky dokonale složitej. Ve snaze zachytit detaily uniká celek. To se mi stávalo taky. Nohy dobrý, ruce dobrý (hlavně ta levá) jako celek působivý ale bacha na ty záda. Mezi lopatkama trochu chaos a od nich dolů až ke křížový kosti to ňáko nechce sedět. Trochu se propadá páteř do těla. Ale technicky a kompozičně je to v pořádku!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 9 9 10 11 (12) 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter