Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návrh na triptych 2
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 16.10.2006 (20:07:43)

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

                                                                                                       

 

undefined

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 16.10.2006 > Výborné. Samostatne sa mi páči druhý, ako celok je to pecka a tretí ak samostatne, tak by som postave nechal trochu viac miesta na "dýchanie" vľavo..nič to nemení, že toto ma z Tvojich oslovilo najviac. Najslabší sa mi vidí prvý cyklus..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 16.10.2006 > jo, zajímavé. i když pro mě moc ne jako tři cykly vztahu
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > Chápu první a poslední, ten prostřední mi nějak není jasný. Možná mi chybí příslušná zkušenost?
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> 

právě proto si myslím, že je blbost pasovat to na ten vztah, rozuměj partnerský.

 

tam vy to vyznívá nějak prvoplánově pesimisticky, ale třeba se pletu...


<reagovat 
 jawka (Občasný) - 16.10.2006 > kančeli> nuž možno to nebude ideálny názov :) ale konkretne ten prostredny predstavuje myslenie na danu osobu ale tak no nehodi sa na to ten nazov idem ho zmenit resp nedam tomu nazov len pomenujem toto zoskupenie .)
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 16.10.2006 > hlavne odtiene použítých farieb spolu dotvárajú posmutnelú atmosféru..takže isté realistické snahy z nich vystupujúce sú len takým doplnením celku..vedela by som si predstaviť tvary ešte viac zjednodušené, druhý obraz bezkonkurenčne najlepší, trochu ho narúša pokus o tvár spodobňujúcu myšlienku/spomienku, z hmly vychádzajúce obrysy mohly byť ešte nejasnejšie, jemnejšie..len náznakové
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 16.10.2006 > druhej... líbí barvený klady, možná ve třetím dočistit ty světlý tahy na nebi třeba přetřením jemným tónem, aby stejně lezly ven...
ten spodní triptych jsou horní veký upravený softem? jsoukyselješí a nepůsobí tak dobře.

za horní 5, za dolní 3 ;o)
m.
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 17.10.2006 > mozna bych ten posledni trosku prosvetlila, ale jinak moc libi...;o)
Body: 5
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 17.10.2006 > Třetí je jako od klasika - nebyla tam inspirace?
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 17.10.2006 > dobré, depresívne ako vždy, tretí sa mi páči najmenej
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.10.2006 > prvni zdal o dve tridy o tri tridy lepsi, proste skvely, tady k sobe dve jdou barevne, treti ne, proporce jsou trochu jine a ztraci se i kouzlo neznameho prostoru prvniho triptychu...
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 17.10.2006 > Lumig> nuž uznavam mne osobne sa tento výtvor nepáči bola som zvedava čo na to nezainteresovaný ľudia :) ide vpodstate o to že prvý návrh mi u profesora neprešiel mne sa pozdával ďaleko viac ale jemu nie vraj to nie je triptych že to musi byť ine kde jednotlive obrazy sa budu od seba lišiť a nebudu tak priliš jednotné proste musia byť ine ale zaroveň dávať dokopy zmysel tak som to tak nejak prerozdeľovala dala tomu inu myšlienku a vôbec celkovo zmenila pristup k triptychu ale kedže mne sa tento výtvor nepozdáva vôbec tak mám v pláne ďalšie tak si počkaj snád nabuduce bude lepši :)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 17.10.2006 > je to zajimave, ale zkusila bych to ztvarnit "triptychoviteji" - hlavni dej se odehrava uprostred, vlevo a vpravo jsou doplnkove informace nebo jakoby ramování hlavní scény. Tady to na mne působí jako vyprávění - tj hlavní je na konci a začátek je vlevo tedy na začátku (aspoň takhle se ve střední Evropě čte - jiné národy by to četly obráceně a vylezl by jim obrácený příběh:o). Možná sem ale jen nepochopila myšlenku :o)
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 17.10.2006 > zabicka> pravda pravda prvý mal byť posledný a posledný prvý :))
<reagovat 
Erma (Občasný) - 17.10.2006 >

obrázky působí snově - pro mě je to moc fajn - každý sám o sobě, spojené mi to nějak nenavazuje - jo, líbí se mi

nějak nevím co si počít s tím pitomým bodováním - ve škole jsem ho nenáviděla


Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 18.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
KA+LA (Občasný) - 20.10.2006 > jo sakra dobrý/můj/názor--KA*LA
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.10.2006 > Malba 1 a 2 líbí moc,u 2 divný postoj figury,3 trochu ušmudlaná hnědá, barevně nesedí do triptychu.Ale za první dvě 5.
Body: 5
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 20.10.2006 > Mima> no vidiš to je paradox podľa môjho profesora maľby ma byť každa časť triptychu ina a to aj v ramci farebnosti ma tam ostať niečo čo by ich spojovalo a výsledne musi jedna časť vynikať viac ako ina takže ja som z toho jeleň hlavne z neho narušil my moje predstavy o triptychu :)))) ale ja sa z toho nejak vyhrabem :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.10.2006 > jawka> No vidíš,jak odlišné mohou být atributy triptychu. Jen mám obavu, že nenarušil Tvé představy na toto téma profesor malby, ale třeba já,protože to cítím jinak. Navíc jsem triptych zkusila dávno, možná jen dvakrát, takže asi má poznámka není směrodatná.Tak to dělej, jak cítíš, žádná pravidla neplatí pro všechny, tvoříš si třeba nová.
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 21.10.2006 > Mima> ale nie ty si ich nenarušila určite :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter