Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vkládání fotek do reakce
Autor: Janahe (Občasný) - vloženo 19.10.2006


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 19.10.2006 >

Takže se pekelně soustřeď, ano? Jestli jsem to dělala zbytečně, tak už se nikdy nepodívám na žádný tvůj příspěvek.

Nejdřív si fotku, kterou chceš vkládat do reakce, vlož jako příspěvek do Totemu (a dej tam nějaké budoucí datum, aby se nezobrazil v galerii), to umíš, alespoň předpokládám, že si ty fotky vkládáš sám. Možná ale záleží na tom, jakým způsobem to děláš, takže tohle ti zaručeně  bude chodit, když fotku vložíš přes totemové menu "Tvé možnosti" kliknutím na "Publikovat foto,obraz"


1) Klikni na "Tvé příspěvky

 

 

 

2) U obrázku, který chceš vložit do reakce (musíš ho už mít vložený v Totemu) zatrhneš čtvereček vlevo

 

 

 

3) Odroluješ dolů na další menu a vybereš "Editovat u vybraného příspěvku jeho obsah"

 

 

 

4)  Klikneš na "Proveď"

 

 

 

5) Objeví se ti okno s textem, což je ten obsah příspěvku. Celý text si vybereš myší, klikneš pravým tlačítkem a vybereš "Kopírovat"

 

 

 

6) Nic neukládáš, ale vrátíš se zpátky do galerie na příspěvek, do kterého chceš psát reakci s tím svým obrázkem,  napíšeš nějaké moudro a dáš "Odeslat"

 

 

 

7) Teď klikneš u své poznámky na "Změnit"

 

 

 

8) Objeví se ti okno, kde je tvá poznámka plus nějaké další blbosti. Sem teď klikneš zase pravým tlačítkem na myši a z nabídnutého menu vybereš "Vložit"

(nechceš-li, aby byla fotka přilepená na text, napiš nejdřív to BR v závorkách, jak to je v ukázce (sem to napsat nemůžu, bylo by to hned nějak interpretováno), tím způsobíš vynechání řádku.

Po vložení obsahu tvého příspěvku klikni na "Uložit"

 

 

 

A je to tam! Jestli ne, už s tebou nepromluvím.

Minervino řešení je sice jednodušší, ale mně kupříkladu nefunguje. Tohle složitý není, složitý je to vysvětlování. Tak sežeň do houfu všechny své mozkové buňky a trochu se snaž.

 

 

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter