Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
černobílá
Autor: offinka (Občasný) - publikováno 9.1.2002 (15:46:50)


Rezi (Občasný) - 17.1.2002 > Opět musím konstatovat, že tematicky zajímavé, nicméně se text místy podivně vleče. Řekla bych, že text dostává spád, až od místa : Není ráda bez snídaně. To předtím bych asi trošku zkrátila, ale do toho mi nic není, nezasahuji autorovi do díla.
Pár připomínek. Těžko bude přikryto světlo lampy ve smyslu svitu, tričkem může být přikryta jedině lampa.Svit se ničím nepřikryje, jedině zacloní. Příliš často se objevuje : tak, byl, není, který. Který by se dalo docela pohodlně nahradit (myslím tím vedlejší věta začínající touto spojkou) nějakým rozvitým přívlastkem...


Konkrétní připomínky.

Kaštanové vlasy jsou chaoticky ... Když se mluví o vlasech konkrétní osoby, tím, že jim přiřkneme jsou, uděláme z nich mrtvolu, snad dotyčná osoba má kaštanové vlasy rozházené...

Ona leží a má takový ten pohled nikam. Ona leží s pohledem do nikam - tak mi to zní líp česky a vyhne se tím pádem takový ten, což zní příšerně.

Odstavec - Tak jak to má ona ráda.........až na nočním stolku. zbytečně plýtvá -tak.

Má potřebu. Vykoná ji........... To mi tam vůbec nesedí.

Hygienu vystřídá návštěva šatny, kde je světa dveří a zrcadel. Přitom by se dalo krásně říct - Hygienu ... šatny, světa dveří a zrcadel.

A kdo je kurva Alenka.... Kurva mi tu taky nesedí.

Odstavec: Vše je....... až I když... má opět přehršel -tak.

Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rezi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter