Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CESTY OSUDU
Autor: Cum-ley (Občasný) - publikováno 24.10.2006 (09:42:56)

 

Dnes zdálo se mi

Vidím tvoji hlavu

Ten krátký sestřih

Zezadu

Obcházím synagogy

Uličky na Josefově

Pomáhám náhodě

Marně

Nevstoupíš dvakrát

Nepůjdeš stejným směrem

Ztrácím tvou stopu

Navždy



Poznámky k tomuto příspěvku
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... jistě, nikde není řečeno, že i redaktorovi nemůže ujet klávesnice, ale...
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > Vio> redaktorovi můžou ujet i horší věci, je to pěkná sběř  jinak já jsem redaktor in memoriam, takže...
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... ujet ano, ale tohle je pekelný sešup ;-) Občas se vyplatí škrtat, resp. nepublikovat...

P.S. vítej v klubu (ale stejně to tam čtu "černé na bílém")
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > Přečti si jiný moje kousky, třeba to tak pekelnej sešup není, já se nikdy nikam moc nešplhala  jinak nepublikovat se vyplatí, to je jasná páka, ale začalo mě to trochu nudit...
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Neboj se, již jsem si před první reakcí něco od Tebe přečetl. Věř mi, že původní verze reakce byla o dost ostřejší, ale po přečtení pár dalších věcí jsem si řekl, že to snad bude jen úlet (ne že bych i z těch dalších byl nějak odvařenej, ale pár hezkých okamžiků se tam najde) ;-)

I proto bych se přimlouval za střídmost v publikování ;-)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > Vio> Ach jo, ta básnička je o tom, že někdo někoho už nikdy nepotká, i kdyby se sebevíc snažil na něj narazit no a já musím zrovínka natrefit na takovýho škarohlída  
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Mimochodníkem, to, že jsem kritický k tomuto textu, nutně nemusí znamenat, že jsem škarohlíd (ať je to, co je to...) ;-)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To je holt úskalí publikování... občas si to přečte i někdo, komu se to líbit nemusí a dokonce to ani nebude považovat za básničku ;-)

Ale nic si z toho nedělej, to se Ti stane ještě mockrát ;-)

P.S. Není potřeba mi vykládat obsah tohoto textu... je, bohužel, čirý a průzračný...
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > Vio> 

Nevykládám Ti smysl textu - to bylo jen kvůli přirovnání, že to jako považuju za pěknou náhodu, někoho potkat chceš a někoho zase ne. Jo a neboj, nic si z toho nedělám a už bych to nerozpatlávala, dík. Ten škarohlíd, to byl ftípek, to snad není čiré a průzračné?


<reagovat 
tichotam (Občasný) - 24.10.2006 > Mě to nepřijde jako až tak do očí bijící úlet. Sice je to jako báseň na nic, ale není v tom křeč, dá se tomu věřit, nedá se tomu smát. Když to někomu fakt uletí, tak to bývá i směšné.
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > tichotam> Díky, teda aspoň, že se tomu nevysmíváš. Příště si dám práci a zakleju to do složitých tajnosnubných metafor
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 24.10.2006 > Cum-ley> Kdybych měl říct, co se mi na ní líbí, tak jsou to první čtyři řádky, ty mi přijdou zajímavé. Takový popis rozehrává fantazii, vidím toho chlápka, vidím vlasy na temeni
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Cum-ley, myslel jsem, že jsem na škarohlída reagoval dostatečně vtipně, aby bylo jasné, že jsem pochopil nadsázku ;-)

tichotame, asi máš pravdu... již jsem zřel horší věci... ale v kontextu toho, co jsem si přečetl od Cum-ley, mi to přišlo jako úlet. Ty horší bych nazval asi sračkou (pardon) nebo jinak přiléhavěji ;-)

Mimochodem, právě proto, že se jedná o pouhý popis, se mi to nelíbí. I popis lze totiž napsat zajímavě. Tohle jen vyvolává příliš konkrétní a jednosměrnou představu a to je na dobrou báseň málo. Já tedy od poezie očekávám mnohem víc. Kromě toho, já se tomu nevysmívám. Jen to nenaplňuje mou představu poezie.

A už mlčím ;-)
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 24.10.2006 > Vio> Neřekl jsem, že se vysmíváš, nemyslel jsem to vůbec na tebe ani na nikoho :-)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > tichotame, o tom vysmívání psala Cum-ley, sorry za zmatení ;-)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > Vio> Tý jo, Vio, nejseš ty náhodou takovej ten typ, co musí mít vždycky poslední slovo?  Na to, že Tě to vůbec nezaujalo, jsi tu toho dost naplácal ;-)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To snad ani ne, ale nemám rád nedorozumění. Internetová komunikace k nim často svádí.

Vůbec nemusím mít poslední slovo.

Proč taky?

Oooops ;-)
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 25.10.2006 > dvanáct nedokončených vět
Body: 2
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 26.10.2006 > Golden Norek> Tomu nerozumím. Co bys tam doplnil?
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 30.10.2006 > Cum-ley> Dnes zdálo se mi...

Vidím tvoji hlavu...

Ten krátký sestřih...

Zezadu...

Obcházím synagogy...

Uličky na Josefově...

Pomáhám náhodě...

Marně...

Nevstoupíš dvakrát...

Nepůjdeš stejným směrem...

Ztrácím tvou stopu...

Navždy...
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 30.10.2006 > Golden Norek> Dobře, tak Tě asi mate, že každý řádek začíná velkým písmenem, což ale nebyl můj záměr, to se nějak dělá automaticky. Jinak si myslím, že je to zcela normální, že se v básničce nedokončujou věty. Nebo Tobě to logicky nesouvisí? Dnes zdálo se mi, že vidím tvoji hlavu, ten krátký sestřih (čeho asi?) zezadu (čeho asi, tý hlavy ne?) Připadá mi, že zbytečně prudíš. Nemusí se Ti to líbit, to beru, ale tahle výtka je mimo!
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 30.10.2006 > Cum-ley> Milá, milý cum-ley. Ty mi chceš říct, když jako komentář napíšu "dvanáct nedokončených vět", že prudím? TO SI MUSÍŠ DĚLAT LEGRACI! Nebo máš ten sevřenej zadek ty. Ale mám-li být konkrétnější, tak si myslím, že ta básnička je chudá.
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 1.11.2006 > Golden Norek> "Prudit" znamená "mít sevřenej zadek"? Tak to dík, etymologie tohoto slova mi zatím byla neznámá  K tomu "obohacenému" komentáři: Pro mě je to jasné a výstižné a nic bych tam nepřidávala.  Asi to bude hlavně tím, že v podstatě se jedná o narážky na příběh, který ty za tím nevidíš a nejspíš ani nemůžeš vidět (pokud nejsi nějak mimořádně intuitivní typ). V tomto smyslu nebylo asi příliš vhodné to zveřejňovat. Pokud se ti zdá chudá, je to i celkem pochopitelné. Jen se mi nelíbilo to s těmi nedokončenými větami, to prostě neberu jako objektivní výtku. Už si rozumíme?
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 1.11.2006 > Cum-ley> jestli si rozumíme to nevím, ale můžeme si dát mír... až do další války:)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 1.11.2006 > Golden Norek> ok, make love no war  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter