Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Zátiší z kolekce LP2TJ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 14.1.2002 (20:17:30), v časopise 10.8.2002
další v kolekci>




Poznámky k tomuto příspěvku
Abendstern (Občasný) - 14.1.2002 > Tajemné i morbidní zároveň. A přitom prosté zátiší.
:-)) Je to žánr fantasy-realismu?? :))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.1.2002 > Je to žánr otlačených a očerněných rukou :-) jinak spíš realismu-fantasy:-))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 14.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Khail (Občasný) - 14.1.2002 > Na to že je to první jehla to není špatný...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 14.1.2002 > Skoda, ze jsi to orizl, nechal bych tam otisk cele desky.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.1.2002 > Gino : ono to bylo dost popatlaný :-)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 14.1.2002 > já sice netuším o čem to tu povídáte, ale hlavní je že se mi to líbí:-) ... ikdyž vlastně nevím ani co je to vedle tý lampy:-) ... hezký je to!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.1.2002 > Do kompozice sem tam vedle dal to sklo, jak se na tuhle lampu dávává. Mistrovi se to ale nezdálo a tak to začmarikoval, že z toho byla vidět jen taková trubka, takže není poznat co to je - jinak když se víc zadíváš, tak vidíš, že ta trubka pak pokračuje a rozšiřuje...on se to toiž snažil zrušit až po tom co sem to měl vyškrabaný, takže se to muslo přeškrabat a je z toho jakási nepoznaná čerň.
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 15.1.2002 > jehla, nejehla, vyšitý je to tak akorát :))
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 15.1.2002 > Dyby tam byla jen ta lampa ta OK ale s tím nedefinovatelným vlevotvarem :-) ... a co že se to odráží v tom kulatém plechovém (stínidlo to asi není spíš reflektor nebo chránič ruky?) něčem?
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 16.1.2002 > Prapodivný. Vcelku nezajímavý, ale zajímavý je, že na to čučim už několik minut a fakt nevim co je co a jak a proč. A to je dobře.
Body: 3
<reagovat 
Mari (Občasný) - 16.1.2002 > ...hmm, podobný zátiší jsme dělali v prváku... Nevím jak to okomentovat, tak radši mlčím (a nehodnotím)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 16.8.2002 > Mari> Je to perfektni. Moc se mi libi kontrast mezi nehybnou lampou a dynamickym pozadim - stiny se hybou ...
Pokud takle Kristyna (Mari) tvorila v prvaku, tak nechapu (nebo mozna jo:)) ) proc dela tak nejednoznacne, rozostrene a smouhovate fotky.
Drzim ti palce Thomas, jen houst :)
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.8.2002 > A co má kresba společnýho s fotkou?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 9 9 10 11 12 (13) 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter