Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Epilog? Nekrolog? Tvarůžky.
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 15.1.2002 (08:00:07)
EPILOG? NEKROLOG? TVARUŽKY.

Cítil se tak bezvýznamný, jak jen se může bezvýznamný člověk cítit, vědom si své bezvýznamnosti. Byl starý a opotřebovaný. Na datu v rodném listě nesejde. Cítil se na víc, na mnohem víc. Pamatoval hodně. Nezažil nic. Cesta vykácenou alejí. Kamkoliv přišel, byly už houby vysbírané někým rychlejším. Nestíhal vlaky a na taxíka neměl..
Když stál ráno před zrcadlem, už na sebe ani nedělal opičky. To bylo špatné znamení. Roky držel pohromadě jen radostí z ranního pitvoření se na sebe sama. Teď jen nehybně stál a neochotně pozoroval unavenou tvář. Už mu rostly i chlupy z nosu. Na komkoliv se mu vždy tak hnusily! Ale byl líný si je vystříhávat a bylo mu to nepříjemné. Nechal je být. Krátké vousy, příliš řídké, než aby mohly být považovány za mužnou okrasu. Proto je nesnášel a nerad holil. Zpravidla se holil jen když se opil. Z ničeho nic vstal, napochodoval do koupelny a oholil se. Mnohdy se oholil úplně celý. Úplně všude. Očistný rituál. Zabíralo to, ale jen na pár minut.
Tu a tam se povyrazil sexem. Bylo ještě stále pár žen, které ho nepřestaly milovat, ač věděly, že žít se s ním nedá. Na pomíjivý moment si tak zvedl značně mrtvolné sebevědomí. Vydržel víc než dřív, ale chyběla mu vášeň. Vyschla někde cestou.
Jen čekal a nevěděl na co. Čekání na plný úvazek.
Sehnul se a nahlédl do ledničky, kterou právě otevřela jeho levá ruka. Byla skoro prázdná. Sáhl po tvarůžcích, zastrčených vzadu v rohu. Vzal prkénko, ostrý nůž, pepř a nařezal tvarůžky na malé kostičky. Každou z nich zvlášť posypal vrstvou pepře, nabodl na špičku nože a labužnicky snědl. Smrděly jako čert, ale chutnaly výtečně! S každým soustem mu život smrděl méně a méně. Ono nebude nakonec tak zle.


Poznámky k tomuto příspěvku
immaginacija (Občasný) - 15.1.2002 > zkus je usmažit má to lepší efekt :o)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 15.1.2002 > Zvláštní čtení...
Body: 5
<reagovat 
Print (Občasný) - 16.1.2002 > Moc dobré (obojí):-)*
Body: 5
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 16.1.2002 > Fakt ze života a obstojně napsaný!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter