Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Síla mateřského pudu.
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 16.1.2002 (19:08:32)
Photo Reuters - Sila materskeho pudu primela tuto lvici v africkem narodnim parku Sambara k adoptaci osireleho mladete antilopy Oryx - za normalnich okolnosti oblibenou soucast jejiho jidelnicku...
Photo Reuters - Sila materskeho pudu primela tuto lvici v africkem narodnim parku Sambara k adoptaci osireleho mladete antilopy Oryx - za normalnich okolnosti oblibenou soucast jejiho jidelnicku...


Poznámky k tomuto příspěvku
blabolil (Občasný) - 16.1.2002 > Tak, když to v televizi běželo, prošvihla jsem to.
No, není, co víc k tomu psát. Příroda je mocná
čarodějka, úžasné.
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 16.1.2002 > by me zajimalo, jestli to antilopatko bude ucit lovit az doroste :-))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 16.1.2002 > Bohuzel epilog je smutny...po nejakem case se antilopakto stalo obeti jineho lva.
<reagovat 
 zjihu (Občasný) - 16.1.2002 > čtenář> Smutný, hmmm... Spíš mi to připadá v pořádku. Příběh je to pěkný, zajímavý, příroda dělá s náma holkama divy :)), ale naštěstí po čase všechno spláchne do normálu.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.1.2002 > Z jihu : chtělas říct, že to musíme my kluci spláchnout do normálu ne?:-))-teda aspoň v tomhle případě..

GH: Jen mlčky zírám.
<reagovat 
westfood (Občasný) - 16.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 16.1.2002 > Tak to je hodně smutný! Tak, že to ani neoznámkuji. Promiň. Ale je to takové...
Proč se asi stala obětí jiného lva? Protože si třeba zvykla, že jí odtud nečíhá žádné nebezpečí - ba dost možná čekala mateřské přivítání, avšak... se krutě zmýlila.
PS: Mně takové věci docela berou. Možná jsi ten epilog neměl psát.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 16.1.2002 > jako KSTK, ale je to holt život, jinak fotka nic moooccc kromě obsahu
Body: 1
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.1.2002 > Prekvapilo me hodnoceni prispevku - vsem dekuji i kdyz toto jak jste doufam pochopili neni moje prace, pouze jsem tu story "pretahl" a uvadim zdroj i autora fotografie(viz uvodnik). Nad tim epilogem jsem dlouho uvazoval a nakonec ho napsal jen proto, ze to patri v zurnalisticke objektivnosti a udani vsech faktu at jsou nam mila ci naopak. Mohu jen dodat, ze antilopatko bylo tolerovano ostatnimi cleny "denu" a ze se stalo obeti lva, ktery pochazel z jine skupiny.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.1.2002 > Tak to taky mrkám:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter