Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Kosatce 2 z kolekce LP2TJ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 18.1.2002 (10:54:11), v časopise 29.3.2002


Bohužel, jak je to barevné VS černobílé, tak to černobílé vzal skener jaksi do žluta a nemůžu to teď napravit. Jinak to barevný je zase přepálený skenrem, takže s tím taky už nešlo moc dělat - vznily z toho ty plochý místa. Originál není sice taky moc "hlubokej" ale je to spíš tím, že snahou o použití impresionistický metody jsem nepoužíval černou a nejtmavší červená, nebyla moc tmavá.



Poznámky k tomuto příspěvku
Abendstern (Občasný) - 18.1.2002 > Tak to je něco absolutně nečekanýho!! Hudson nám konečně vyjevil barvu svých nálad i povahy!! :-))))))))))) Jinak bych tu nejsvítivější červenou trochu ztemnil... ale stejně se mi to hodně líbí!!!
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 18.1.2002 > To seš opravdu tak dobrej...???
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 18.1.2002 > Lze vidět někde originál?
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 18.1.2002 > Jsi si jistý, že to jsou kosatce? Vypadá to spíš na gladioly.
Jinak pěkné.
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 18.1.2002 > no jo, asi to budou vážně gladioly ;-)

kdy máš otevřeno (kromě pondělí)?
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 18.1.2002 > Kozatce, kozatce...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 18.1.2002 > Taky myslim, ze jsou to gladioly, ale moc dobre namalovane!Pokud scanujes B&W na barevny mode, dostane to tu nazloutlou tintu.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.1.2002 > Originál nevisí a nikde viset nebude, protože na to nemá - bylo to spíš ozkoušení impresionistický metody a následná kombinace barvy a nebarvy...takž espíš takovej pokus. Ale mám to pořád u sebe, takže originál je možno vidět u mě:-)
<reagovat 
 kafka (Občasný) - 18.1.2002 > Thomas Hudson> prosim tě, tohle je zkouška, zkouška... já neumím asi odpovídat na zprávy...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 18.1.2002 > hm hm ... dooosti dobréé:-)
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 18.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 19.1.2002 > Hudsonku,to se ti povedlo,)
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 19.1.2002 > Ač červenou nemusím, protože mě rozčiluje, tady se mi líbí :-)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.1.2002 > jo tak tady barva vs čb je opravdu souhrou
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 19.1.2002 > Hezký kytičky :)
Body: 5
<reagovat 
Khail (Občasný) - 19.1.2002 > Super výrazný barvy tvojí nálady...
<reagovat 
Khail (Občasný) - 19.1.2002 > Super výrazný barvy tvojí nálady...
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 19.1.2002 > Tyjo, ve svý literární ješitnosti se do Výtvarna podívám tak zřídka, že mi tohle uniklo...
Umíš !
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 20.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 20.1.2002 > ..
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 20.1.2002 > "úsměv" (jen momentálně nefunguje)
<reagovat 
Mari (Občasný) - 17.2.2002 > Jo, tak to má něco do sebe. Je z toho dost cítit. (tvá nálada?)
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 29.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 9 9 10 11 12 13 (14)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter