Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Maoisté řádí a Nefoto stále nekončí
Autor: nefoto (Občasný) - publikováno 17.11.2006 (05:15:33)

A zas tu máme dlouho očekávané prodloužení



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.11.2006 > H U R Á !
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> Jo, maoisti, ti jsou kontra-cokoli.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> A mohl bys taky ze solidarity něco přihodit, ať to netáhne doupovec sám.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Du hledat «Maovu Malou Rudou Prirucku». Snad mel ten chlap prece jenom pravdu, a ja nevdecnik mu nikdy neveril a misto jeho skvostu do zblbnuti cetl Poppera. Byl jsem holt naivni.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> Ty taky? Ale to vůbec není roztomilé, je ti to, doufám, jasné?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> Však se také turisté snaží houfně prchat, což působí zmatky a zácpy a nucené prodloužené pobyty
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Co ja taky? Navic jsem moc starej na to, abych mohl bejt roztomilej.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> Cha, nikdo není moc starý na to, aby byl roztomilý. Jen se nevymlouvej. Koneckonců k čemu jinému jsme na světě, nežli k tomu, abychom se naučili být roztomilí? Roztomilostí začínáš jako malé robě a roztomilostí na vyší úrovni máš končit - to je ta známá spirála vývoje roztomilosti.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.11.2006 > Janahe> Jsem s rozumem v koncich. Jdu studovat. Zitra Ti reknu, co na to Mao.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 17.11.2006 > doupovec> Maoiste obrazem: http://www.megaupload.com/?d=F0HS74ZS. Fotky jsou asi dve hodiny stare, demonstrace stale probiha.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.11.2006 > Minerva> Jde z nich strach. Hlavne z ty jejich blbosti. Jesteze maji normalni zeme dost zbrani.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 17.11.2006 > doupovec> Nepal je zeme s sedesatiprocentni negramotnosti, tak co chces. A ani "vzdelani" tu neznamena totez co v Evrope. Lide s titulem MBA nevedi co je to levice a co pravice (vyzkouseno).

Na fotkach je demonstrace decek, ktere k tomu prisly jak slepy k houslim. To neni skutecna guerilla, to je mladez, ktere cosi navykladali, jejich ucitele zastrasili, pak je svazeji nakladaky a "vypujcenymi" autobusy a oni ted pokrikuji a machaji vlajeckami.

V Nepalu uzavreli s maoisty v techto dnech mir po deseti letech obcanske valky, podepsali smlouvy, slozili zbrane, a raduji se. Bohuzel nikdo tu asi nezna historii, jelikoz jim jen velmi poznenahlu zacina dochazet, ze mir a rudy mir jsou dve naprosto odlisne veci. Doufam, ze se pletu, ale hadam, ze vec pujde jak obvykle v takovych pripadech chodi. Pristi volby maoiste vyhraji a pak uz dlouhou dobu zadne volby nebudou.

Hlavne aby mezitim priletelo me letadlo.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.11.2006 > doupovec> 

Dost zbraní už dneska mít nelze. Bohužel.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.11.2006 > Janahe> Staci dost zbrani na to, aby mohly zustat normalni a nemusely poslouchat ty nenormalni
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.11.2006 >

Nebo taky tady, kdyby to někomu nešlo:


http://rapidshare.com/files/3701487/Maoiste.zip.html


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.11.2006 > TheThing> 

No, že bych chtěla ....???

Ale když místopřísežně slíbíš, že do konce soutěže přihodíš nejméně pět nefot, tak jo.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.11.2006 > Janahe> 

Vidím, že nemáš žádné svědomí, takže pro ty, co si fotky nemohou stáhnout, jsou tu totemové zmenšeniny (nechala jsem je zmenšit automaticky Totemem, takže ztratily trochu na kvalitě):

 

 


<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > už dávno som nevidel toľko vypatlancov pohromade v jednej fotosérii...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter