Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Myslbek z kolekce fi
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 28.11.2006 (08:32:17)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 28.11.2006 > mordieu!! porezana nakreslila to!!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.11.2006 > Styl kresby velmi pohledný.Nějak mi nesedí hlava, helma připomíná spíš klobouček.
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 28.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 28.11.2006 > Pěkná kresbička. Možná bych pouze ztmavil  některé tóny a zapracoval na větší plastičnosti.
Body: 4
<reagovat 
Efča (Občasný) - 28.11.2006 > Mě u takových kreseb často ujedou proporce, tobě ne, to jsi šikula:-)
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 29.11.2006 > to je zajímavý jak si vůbec nepomůžeš třeba pozadím ..třeba na ruce s mečem sou nádherný světla třeba jako na stejné straně koleno..je nakreslený přímo mistrovsky a naopak ruka s drapérií je příšerně obtáhla zbytečnou konturou a vůbec se tam neobjevují tmavé plochy jako na druhé straně. Takto ti to celou kresbu rozbíjí právě proto že se ti ty nejtmavší plochy rozbíhaj po papíru ..bylo by dobrý je držet u sebe a nechat prolínat > podkládat rozmazem, šrafurou atd.
Body: 4
<reagovat 
Dani (Občasný) - 29.11.2006 > To je kus!
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 28.11.2006 > jak dlouhou dobu ti takova kresba trva?
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 29.11.2006 > davidhuge> tohle je cca. šest hodin, je to v životní velikosti. s přestávkama..
<reagovat 
Regio (Občasný) - 30.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 30.11.2006 > teda s živáčem bych se nedřela za nyc ;o) poklonka
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 28.11.2006 >

fajn to je, jen na prvni pohled se mi nezda helma na hlave.... a mirny celkovy naklon, ale to je mozna jen prefocenim. Jeste by me zajimalo, jestli ma opravdu ten mec ci co to je zapichly do stehna.

 

no a na druhy pohled bych asi posunula krk s hlavou o par centaku vic k jeho leve ruce... nejak to vypada vyosene.

 

Jinak mi to prijde suverenejsi, prijemnejsi nez predchozi


<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.12.2006 > zabicka> má ho opravdu zapíchnutý do stehna, jmenuje se to Oddanost..
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 1.12.2006 > pořezaná_sluncem> JoJ, teeeda brrrrr to teda je oddanost! Ale tvari se, ze je mu to uplne fuk:o) Tesim se na dalsi
<reagovat 
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > Pekneee, ale chybi me tam chodidla :( byl bych zvedavej na celek :)
Body: 5
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.12.2006 > enge> prijeď se podívat do Kralup, visí do 10. prosince v KD Vltava.. já sem snad ty nohy někdy vložím, přiložím, ale fotile jsme to příliš zblízka (nemožno si odstoupit) a nevešlo se mi to na jeden záběr..
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.12.2006 > avi nohy
<reagovat 
--------- (Občasný) - 1.11.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter