Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Města 3x42/81
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 27.11.2006 (16:21:46)

undefined

 

 

undefined

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 27.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 27.11.2006 > hezký města:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 27.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 27.11.2006 > ten tretí sa mi vidí byť najlepší a môjmu oku najviac lahodiaci :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 27.11.2006 > pro mě je to na hranici stylu "mazanice", ale je to natolik radikální, že se mi to líbí. a taky že je to něco jiného u tebe, ale, to hlavně u druhého obrazu, stejný vztah k barevnosti.
Body: 5
<reagovat 
PKweb.wz.cz (Občasný) - 27.11.2006 > mám takový pocit, že bych to možná zvládl taky (po flašce rumu)
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 27.11.2006 > PKweb.wz.cz> Jo po flašce rumu,to bych ti další přidal.Ono totiž malovat takový motiv,kde vlastně“ nic“ není a to „nic“ tam dostat,to je kumšt,Pokusím se to přiblížit trochu oklikou.


Víno se dělí na červené a bílé.Červené bývá většinou méně cukernaté a proto je lepší ho pěstovat více na jihu,kde lépe dozrává a má větší cukernatost a tím následně i větší obsah alkoholu a dalších ,převážně aromatických látek,na kterých závisí jeho chuť……..při požití určitého množství alkoholu v závislosti na celkovém stavu organismu ,psychickém rozpoložení a mnoha dalších faktorech se člověk může dostat do stavu tak zvané euforie,která může byt částečně inspirativní,při požití nepřiměřeného množství se tato může změnit v nepříjemný stav…..atd…bla,bla,bla…Sice jsem něco popsal,ale vlastně nic moc neřekl…

A nebo……

VÍNO JE VŽDYCKY HLUBŠÍ NEŽ POHÁR…
:-) :-) :-) :-) :-) :-) ........... :-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 27.11.2006 >

Óóóóóóóóóó!


Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 27.11.2006 > ne tak to se mi uz nelibi,je to na me uz moc fantaskni.Jo porad cekam na nejaky ty suprovy postavy!
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 27.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.11.2006 > Posledná páči najviac..a prečo? Pôsobí to ako záber z idúceho auta pod sukňu Užhorodsekej prostitútky nachádzajúcej sa v polohe ležmo kdesi pri ceste a ešte v dokonalej stredovej kompozícii:))
Doporučil 
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 27.11.2006 > Karhaj(Sinner)> Skoro presne! Je to pohled na Trocadero
<reagovat 
hair spray king (Občasný) - 27.11.2006 > ale vyhrajes si co? :)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 28.11.2006 > krásná barevnost, mně osobně by se do kontrastu k barevným "čmouhám" líbila jemná černá linka --
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 29.11.2006 > tyto malby sou ok jen mi vadí že to má takový nejistý okraje
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 29.11.2006 > je to mnamka....nejvic se mi snad libi ten prvni, ale nevim, je to hodne vyrovnany....i kdyz ten posledni je na tom mozna nejhur, pro me ;o)....vadi mi to rozdeleni modrou linkou, ale jak uz jsem rekla, jsou vsechny super...;o)
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 29.11.2006 > na muj vkus trochu moc abstrakce
Body: 5
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 30.11.2006 > jj takhle přesně vypadá hradec králové při zběsilé jízdě autem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
a-ha (Občasný) - 30.11.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 30.11.2006 > Nejvic se mi libi dvojka... a taky Oviovijovi komentare, je to docela trefny...
Body: 5
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 30.11.2006 > Zuzzz> Jo, me taky, je to Praha a tyO. komentare taky...
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 27.11.2006 > Zeptám se jako laik? Je možné, že by nakreslilo pětileté dítě... dostat do ruky barvy? Kde je hranice mezi uměním a mazanicí?
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 28.11.2006 > agovirin> Dítě takto staré by nezvládlo formát 80 na 40 cm a ani promalovat plochy olejem tak,aby zůstaly čisté barvy . O barevné“rafinovanosti“ani nemluvě.
Ale hlavně! Je to v obsahu, ne ve formě.Dospělý ví,co chce a jeho chtění je podpořeno určitou zkušeností,kterou má a která se v tvorbě promítne.Ví co chce udělat,ví zhruba jak to udělat a výsledek ,i když to dopadne vždy trochu jinak než chce se představě tu více,tu méně blíží.Ale blíží.A také svůj výkon dokáže zopakovat.Pětileté dítě by dokázalo rozpatlat barvy,náhodně by mohlo vzniknout něco hodně vzdáleně podobného,Lumigu sorry:-),dospělák by díky své zkušenosti v tom krajinu asi viděl,dítě ne.A navíc dítě by samo od sebe nic takového nevytvořilo,jeho malba by skončila u zvířátek,aut,princezen...prostě toho,co ho zajímá:-)

<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 30.11.2006 > Oviovi> 

bezva komentar!!

Sice bych nebyl tak drsnej na deti, videl jsem i velkej plnej format a kdyz se na ne trochu tlaci tak to i zopakujou, ale to je mozna vyjimka a vlastne to sem nepatri....jinak se mi tu nechce moc psat jak a proc tohle vznikalo, ale jeste jednou diky!


<reagovat 
irizz (Občasný) - 29.11.2006 > Chtěla bych Tě poznat. Kam se sereme my malíři amatéři?
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 30.11.2006 > irizz> 

Vsak ja se taky seru..

/A s poznanim to nebude tak tezky, zkus zpravu../


<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 30.11.2006 > dej mi... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pérko (Občasný) - 30.11.2006 > krasny barvy
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 30.11.2006 > těší mi, že neostávíš na jednom místě ;o)
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 1.12.2006 > prvni co me napadlo - ze mas novy barvicky a zkousis, jak ktera maluje. Vic nic. Ani Praha ani Trocadero ani Hradec Kralove . Rekla bych "cisty prustrel". Akorat ta velikost je docela zajimava.... neco ve stylu mam modry pokoj a potrebuju modry obraz.
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 1.12.2006 > zabicka> kdybys napsala ze je to nesmyslna patlanice, uskodila by sis mene
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 2.12.2006 > Přiznejme si jedno....dokážu si představit to hodnocení, kdyby pod tím nebyl podepsanej Lumig...víš, jak to myslím
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 4.12.2006 > Nikkarin> To si nemyslim... I Lumig ma prace které nenadchly totemácké masy...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 6.12.2006 > Jé barvičky!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RADU (Stálý) - 8.12.2006 > Souhlasím s názorem co napsal... Nikkarin...,jsou práce více a některé méně povedené,ale spíše bych to chápal pokud by tam byl podpis některého světově uznávaného autora...
Jinak zajímavé pojetí města i když by stačilo v jednom provedení.
R.Dubový
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter